دیدبان
رسایی:

برخی از وزرا حاضر به دفاع از برجام نشدند

برخی از وزرا حاضر به دفاع از برجام نشدند

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، حمید رسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی تغییر دستور بررسی طرح کمیسیون امنیت ملی در خصوص برجام با استناد به اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی اخطار داد و گفت:‌ کلیه عهدنامه ها و موافقت نامه ها باید به صورت لایحه تقدیم مجلس شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: البته تمام لوایح در ابتدا باید در هیأت دولت تصویب شده و بعد به مجلس ارسال شود اما در حال حاضر نه تنها برجام به صورت لایحه به مجلس ارائه نشد بلکه طرحی را به صورت ضمیمه می خواهیم به تصویب برسانیم که از اساس اشتباه و نادرست است.

وی تأکید کرد: متأسفانه حتی برخی از وزرا در هیأت دولت و در کمیسیون های مجلس حاضر به دفاع از برجام نشدند؛ بنابراین آیا دولت باید برای مجلس ریل گذاری کند یا مجلس باید برای دولت ریل گذاری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار رسایی گفت که این اخطار وارد نیست و همچنین معاون پارلمانی رئیس جمهور طی نامه ای به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد که دولت در خصوص برجام نظر یکپارچه دارد و صحبت های رسایی در خصوص اینکه برخی از وزرا حاضر به دفاع از برجام نشدند درست نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن