دیدبان

اعدام رزمندگان انصارالله یمن+عکس

اعدام رزمندگان انصارالله یمن+عکس

به گزارش دیدبان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین ، داعش ویدئویی را از حضور عناصر خود در جنوب یمن و اعدام نیروهای انصارالله در دو استان ابین و عدن منتشر کرد.

خبرگزاری "الخبر" دراین‌باره نوشت، این فیلم شامل صحنه‌هایی از یورش تروریست‌های داعش به منازل مسکونی، بازداشت، شکنجه و اعدام نیروهای انصارالله است که با تصاویری از انفجار ساختمان زندان امنیت ملی یمن در ساحل شهر عدن پایان می‌یابد.

شهر عدن بعد از اشغال توسط مزدوران رژیم سعودی به جولانگاه گروهک‌های تکفیری - تروریستی القاعده و داعش تبدیل شده است.

گروهک تروریستی داعش چندی قبل نیز در یکی از سایت‌های خبری خود، گزارشی تصویری را با عنوان "کمین برای صید حوثیان" منتشر کرد.


در این تصاویر تعدادی از نیروهای داعشی در یکی از جاده‌های منتهی به شبوه کمین کرده‌اند و منتظر رسیدن نیروهای و افراد مرتبط با جنبش انصارالله هستند.

گفتنی است این گروهک فعالیت‌های تبلیغی گسترده‌ای را در مناطق مختلف یمن آغاز کرده است و تلاش می‌کند با تکرار سناریوی وحشت‌پراکنی و استفاده حرفه‌ای از امکانات رسانه‌ای مدرن، مناطق بیشتری از یمن را به اشغال خود درآورد.

گروهک تروریستی داعش بعد از تجاوز سعودی‌ها به یمن، با حمایت این رژیم و سوءاستفاده از بی‌ثباتی‌های حاکم بر این کشور بخش‌هایی از مناطق یمن را تحت سیطره خود قرار داده است و در کنار عناصر القاعده و نیروهای ائتلاف عرب به سرکردگی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به منصور هادی علیه ارتش و نیروهای مردمی یمن می‌جنگند.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن