دیدبان

آیت‌الله نوری: رهبر انقلاب با دوکلمه آل سعود را به زانو درآوردند

آیت‌الله نوری: رهبر انقلاب با دوکلمه آل سعود را به زانو درآوردند

به گزارش دیدبان به نقل از رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از معاونان وی عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت ‏الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار کردند.

در این دیدار  آیت‏ الله نوری همدانی با تبریک عید غدیر خم و ابراز تسلیت نسبت به فاجعه منا گفت: عید غدیر خم مسأله‏ای مقطعی نیست و آثار آن در طول تاریخ باید باقی بماند، فاجعه منا نیز حادثه‏ای است که نباید به این زودی به فراموشی سپرده شود و آثار آن باید بررسی شود.

وی با اشاره به آیه هشتم سوره منافقین خاطر نشان کرد: خداوند در ذیل ده آیه مختلف ازعزت و پایداری مومنان سخن گفته است، انقلاب اسلامی انقلابی بود که روز به روز بر عزت مسلمانان و ایرانیان افزوده و هر روز نیز این عزت در حال گسترش است.

این مرجع تقلید ادامه داد: انقلاب اسلامی در گام اول با کوتاه کردن دست مستکبران و ظالمان و در قدم بعدی با پیروزی در دفاع مقدس و همچنین در دیگر رویکردهای خود سبب افزایش عزت ملی و دینی جامعه شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره رفتار آل سعود با حاجیان ایرانی تصریح کرد: یکی از مهم‏ترین مسائلی که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم و سبب حفظ عزت کشور شد سخنان رهبر معظم انقلاب بود که با دو کلمه آل سعود را به زانو درآورد و زبان آنها را لال کرد.

آیت ‏الله نوری همدانی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: سه نیاز اصلی هر انسانی که برای بقای آن ضروری است امنیت مالی، جانی و حیثیتی است که مسؤولان باید آنها را برای جامعه به وجود بیاورند.

وی امنیت ایران را امنیتی کم‏ نظیر در جهان دانست و تأکید کرد: وقتی ایران را با کشورهای منطقه قیاس می‏ کنیم شاهد هستیم که کشور ما در جنگ خیزترین منطقه جهان از امنیتی برخوردار است که به ندرت این امنیت را دردیگر کشورهای جهان شاهد هستیم.

این مرجع تقلید خطاب به مسؤولان نیروی انتظامی ابراز داشت: نیروی انتظامی و دیگر مسؤولان به جز ایجاد امنیت وظیفه دیگری نیز دارند که آن عدالت و رشد روزافزون آن به طور عادلانه برای همه اقشار جامعه است.

آیت‏ الله نوری همدانی اظهار داشت: متأسفانه مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز از مفاسدی است که امنیت کشور را به خطر انداخته است و نیروهای امنیتی کشور باید با جدیت با این مسأله برخورد کنند.

این مرجع تقلید در پایان تأکید کرد: باید روز به روز قدرت خود را افزایش دهیم تا بتوانیم حرمین شریفین و مسجدالاقصی را از دست بیگانگان و دشمنان اسلام خارج کنیم و به دامان مسلمانان برگردانیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن