دیدبان

بیانیه ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

بیانیه ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل رضوان الله تعالی علیه، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: به فضل الهی نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی و با بهره گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ایفای نقش می کند.

نیروی انتظامی در سازماندهی خود با هوشمندی و درک درست از الزامات دست یابی به سازمانی کارآمد و توانمند، با گذر از مقاطع پرفراز و نشیب شکل‌گیری، انسجام و استحکام، توانسته است خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و ایفاگر نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند، گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب راهی طولانی در پیش داریم.

این مهم در سایه مردم داری، قانون مداری، روزآمدی و با رویکردی تکلیف مدارانه و نگاهی واقع بینانه به پدیده‌های پیرامونی حاصل شده است.

عزت، اقتدار و کارآمدی امروز نیروی انتظامی مرهون برنامه‌ریزی راهبردی و عمل توام با قاطعیت در چارچوب قانون است.

این بیانیه قانون مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزان و اخلالگران در همه عرصه های نظم اجتماعی را رسالت خطیر و دائمی جان برکفان نیروی انتظامی توصیف و افزوده است: تردیدی نیست نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد مقابله با ناامنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی، اخلاقی و امنیت فراگیر در این سرزمین مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، آمده است: برنامه‌ریزی و بهره‌مندی متناسب از توان و ظرفیت‌های موجود کشور در راستای برقراری و ارتقای نظم و امنیت عمومی در سطح کشور از طریق اجرای طرح‌های گسترده و مناسب با رویکرد پیشگیرانه از اولویت های همیشگی نیروی انتظامی است.

در شرایطی که پروژه اهریمنی استکبار جهانی از طریق ترویج بی بند و باری و هجمه به بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه اسلامی با طراحی و هدایت اتاق‌های فکر نظام سلطه توسط برخی از عناصر و پیاده‌نظام فرهنگی غرب در داخل کشور دنبال می‌شود، حضور هوشمندانه و توام با بصیرت و صلابت نیروی انتظامی و بکارگیری عزم و مدیریت جدی و جهادی با اجرای قانونمند طرح‌های امنیت اجتماعی و سالم‌سازی محیط و حجاب و عفاف، با بهره گیری از قابلیت های فرهنگی و اجتماعی و همکاری های اقشار مردمی و نهادهای مرتبط نقطه عطفی در کارنامه نیروی انتظامی خواهد بود.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت آمده است: ارتقای مهارت و استانداردهای حرفه‌ای پلیس با بهره‌گیری از دانش و فن‌آوری‌های پیشرفته و به روز و بکارگیری نسلی فهیم، با بصیرت از برنامه های متداول و همیشگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهد بود .

در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان مومن و متعهد بر ضرورت حرکت نیروی انتظامی در راستای چشم انداز تعیین شده و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و فرماندهی معزز کل قوا تاکید شده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران