دیدبان

توصیه مدیریتی آیت الله مکارم به کمیته‌ امداد

توصیه مدیریتی آیت الله مکارم به کمیته‌ امداد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، آیت‌الله مکارم‌شیرازی در دیدار با رئیس کمیته امداد که در مدرسه امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه هر تشکیلاتی اعتماد است که کمیته امداد باید در زمینه کمک به محرومان اعتماد مردم را به سوی خود جلب کند که تاکنون موفق عمل کرده است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر رسانه‌ای شدن فعالیت‌های کمیته امداد توسط صدا و سیما افزود: برای افزایش اعتماد مردم در زمینه کمک به محرومان باید خبررسانی مستمر صورت بگیرد و اقداماتی که در کمیته امداد انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود.

آیت‌الله مکارم‌‌شیرازی با تاکید بر لزوم جلب افزایش اعتماد خیران در زمینه کمک به محرومان جامعه بیان کرد: منابع مالی کمیته امداد نسبت به درخواست‌های مردمی کمتر است و با محدودیت مواجه است ولی باید تلاش شود تا منابع افزایش پیدا کرده و خدمات به محرومان جامعه ارتقا پیدا کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به لزوم فعالیت‌های فرهنگی در کمیته امداد عنوان کرد: باید در زمینه مسائل فرهنگی اهتمام بیشتر صورت بگیرد و به موازات خدمات مادی خدمات معنوی نیز انجام شود تا افراد تحت پوشش کمیته امداد در آینده اشخاص مفیدی برای جامعه باشند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: امروز عوامل فساد در جامعه افزایش پیدا کرده و دشمن تلاش می‌کند با ماهواره و اینترنت نسل جوان را گمراه کند که باید در زمینه کار فرهنگی اقدامات بیشتر انجام شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: قرآن کریم در زمینه کمک به محرومان تاکید زیادی کرده است، هنگامی که به افراد نیازمند کمک می‌شود نباید مِنتی سرآن‌ها گذاشته شود چون اجر این کار از بین می‌رود.

آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از خدمات کمیته امداد به محرومان جامعه بیان کرد: کمیته امداد یکی از برکات جمهوری اسلامی است که روز‌به‌روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند این موضوع را بدانند که این خدمات ذخیره آخرتشان می‌شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران