دیدبان

پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی کدام است؟

پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی کدام است؟

به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،براساس داده های جمع آوری شده مشخص شد که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام وجود دارد که روزانه حدود ۸۰ میلیون عکس در صفحات خود به اشتراک می گذارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این آمار نشان می دهد که اینستاگرام از توئیتر که بر اساس آخرین آمار ۳۱۶ کاربر دارد، پیشی گرفته است.

اینستاگرام می گوید: " این شبکه اجتماعی ۵ سال پیش افتتاح شد و هرگز رسیدن به چنین رقمی برای ما قابل تصور نبود، آن چه که ما را از رقم این رکورد خوشحال تر می کند این است که ارتباط بصری اینستاگرام توانسته جهان را کوچکتر جلوه دهد. "

بیشترین کاربران اینستاگرام برزیلی، ژاپنی و از کشور اندونزی هستند و بیش از ۷۵ درصد از کاربران آن ها در خارج از ایالت متحده آمریکا زندگی می کنند.

اینستاگرام افزود:" کاربران این شبکه اجتماعی از تمام نقاط زمین و حتی منظومه شمسی تصاویر و ویدئو های مهیج و قابل تحسینی به اشتراک می گذارند. ما در اینستاگرام شاهد لحظات الهام بخشی همچون تصاویری از سطح سیاره پلوتو، جشن های لیگ قهرمانی و مناطق جالب توجهی مثل استخر سفید ترکیه و شهر ارواح بیابان نامیبیا بوده ایم که اینها تنها بخش کوچکی از ۸۰ میلیون عکس و ویدئویی است که روزانه در صفحات اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود."

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟