دیدبان
فاطمه آلیا:

اظهارنظرهای مرعشی، توهین به شعور سیاسی مردم است

اظهارنظرهای مرعشی، توهین به شعور سیاسی مردم است

دیدبان: فاطمه آلیا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به توهین اخیر مرعشی به مردم ایران گفت: در آغازین سالهای انقلاب و برگزاری انتخابات، عدم رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی از سوی شکست خوردگان مشهودتر بود، درواقع برخی از این افراد که دربین مردم مقبولیتی نداشته و حتی در زمان حاکمیت خود نتوانستند رضایت صاحبان انقلاب یعنی مستضعفین وخانواده شهدا را جلب کنند، کار را به جایی رساندند که مردم برای رهایی از خوی اشرافی گری آنها، به اصلاح طلبان رای دادند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: اتفاقا در آن شرایط نیز اصلاح طلبان، کارگزاران را به حساب نیاوردند و حتی اعتبارنامه هاشمی را در مجلس رد کردند، امروز وضع این گروه از حزب دولت ساخته کارگزاران به جایی رسیده برای ادامه حیات سیاسی، با روی آوردن به اصلاح طلبان به دنبال تنفس مصنوعی سیاسی هستند.

اظهارنظرهای مرعشی، توهین به شعور سیاسی مردم و رای آنهاست

آلیا تصریح کرد: اظهارنظرهای مرعشی به عنوان عضو کارگزاران و خانواده هاشمی توهین به شعور سیاسی مردم و رای آنهاست در حالیکه مقام معظم رهبری آن را حق الناس خواندند.

وی در ادامه ابراز کرد: این جماعت وقتی خودشان پیروز می شوند مردم را با شعور و فهمیده تلقی می کنند و اگر مردم عملکرد نادرستشان را طرد کنند، به شرافت ملت توهین می کنند که این جزو شیوه های ماکیاولیستی و به دور از تقوای سیاسی و اخلاق اسلامی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: چنین برخوردها و توهین هایی نشان از خوی و اخلاق متکبرانه و خودبزرگ بینی دارد، بزرگان نظام نیز بارها توصیه کرده اند خود را اثبات کنید نه اینکه با سیاه نمایی و تکذیب دیگران،برای خود نردبان ترقی بسازید.

وزارت کشور باید منشوری برای رعایت اخلاق سیاسی در آستانه انتخابات ارائه دهد

آلیا اظهار کرد: همانگونه که در گذشته نیز بارها یادآوری شده، لازم است وزارت کشور به موازات تدوین آیین نامه های اجرایی وآمادگی خود برای برگزاری انتخابات، ساز و کار یا منشوری برای رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی ارائه کنند و شورای نگهبان نیز از هم اکنون تحرکات تفرقه انگیز و فتنه گرانه در جامعه را که از طرف احزاب شکست خورده صورت می گیرد، تحت نظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این افراد حتی به شورای نگهبان هم بغض دارند و مرعشی در بخشی از سخنان خود شورای نگهبان را به رعایت قانون دعوت کرده است، ، اذعان کرد: مگر اینها برای خود چه جایگاهی می بینند که به این قطب ارزشمند نظام می تازند؟

مردم با شرکت در انتخابات پایان سال آخرین سوسوهای فتنه را در نطفه خفه خواهند کرد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: مردم با شرافت و شرافت شناس ما به آن درجه از بلوغ فکری، شعور سیاسی و بصیرت عمیق رسیده اند که به این توهین ها اعتنا نکنند و به راه خود که اطاعت کامل از ولایت مطلقه فقیه، قدرشناسی از مسئولین خدمتگزار و ساده زیست و حمایت از اصول بنیادین اسلام و انقلاب است ادامه دهند و در پایان امسال نیز ان شاالله با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، اخرین سوسوهای فتنه و انحراف را در نطفه خفه خواهند کرد.

منبع: ناب

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن