دیدبان

حزب حاشیه ساز مجوز تاسیس دارد!

حزب حاشیه ساز مجوز تاسیس دارد!
به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله خزعلی که امروز(یکشنبه) در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره زمان برگزاری همایش سراسری استانداران اظهار داشت: همایش سراسری استانداران فردا (دوشنبه) با حضور همه استانداران و با سخنرانی وزیر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: بحث‌های اقتصاد مقاومتی و شیوه‌های اجرایی آن در شرایط پساتحریم، خروج از رکود و توسعه اقتصادی در دستور کار همایش سراسری استانداران است.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای ساماندهی انتخابات چه اقداماتی انجام داده‌اید، اضافه کرد: نظارت بر امر انتخابات برعهده شورای نگهبان است و ساماندهی انتخابات نیز براساس قانون و مقررات است.

به گفته وی، تشکیل ستادهای انتخاباتی در استان‌ها و وزارت کشور و آموزش نیروها در راستای ساماندهی انتخابات است.

امیری در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوالی درباره مجوز حزب اتحاد ملت برای فعالیت گفت: حزب اتحاد ملت از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب پروانه تاسیس گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حزب اتحاد ملت مجوز فعالیت دارد، نیز گفت: حزب اتحاد ملت ایران فقط مجوز تاسیس گرفته است.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به سوال دیگی درباره تمهیدات اندیشیده‌شده برای برگزاری انتخابات گفت: در شهرستان‌ها اعتبارات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی تامین و جدول زمانبندی نیز برای این کار تدوین شده است، ما نیز با شورای نگهبان به صورت مستمر در حال تعامل و تبادل نظر هستیم.

امیری تصریح کرد: دولت در نظر دارد در مکان‌هایی که شرایط لازم وجود دارد، انتخابات الکترونیکی انجام شود.

سخنگوی وزارت کشور همچنین با اشاره به خصوصیات شخصیتی مرحوم آیت‌الله خزعلی اظهار داشت: رحلت آیت‌الله خزعلی ضایعه‌ای برای ایران و جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله خزعلی فردی انقلابی، متعهد و ولایتمدار بود و همواره در رکاب حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن