دیدبان

لیبرمن: اسرائیل نخست وزیر ندارد

لیبرمن: اسرائیل نخست وزیر ندارد
به گزارش دیدبان به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی صهیونیستی اسرائیل نشنال نیوز (آروتز شوا) در تحلیلی نوشت نوشت: آویگدور لیبرمن، عضو کنست و رئیس حزب «ییسرائیل بیتنا»، روز جمعه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، را مسئول حملات راکتی به سدیروت دانست. 
 
این راکت ها از سوی غزه در ساعت 9 شب به این شهر پرتاب و نزدیک یک خانه در این شهر منفجر شد، ‌اما هیچ کس مجروح نشد. 
 
لیبرمن در واکنش به این وضع در صفحه فیس بوکش نوشت:"هیچ بازدارندگی علیه گروه های تروریستی در اورشلیم (بیت المقدس)، علیه راکت هایی که از غزه پرتاب می شود، وجود ندارد. در اینجا هیچ امنیتی برای اسرائیل وجود ندارد. هیچ نخست وزیری هم در اسرائیل وجود ندارد. "
 
اسحاق هرتزوگ، رهبر مخالفان نیز به این حمله راکتی واکنش نشان داد و از دولت خواست تا اقدامی برای بازگرداندن امنیت شهروندان اتخاذ کند. 
 
هرتزوگ گفت:" ‌فقدان امنیت برای شهروندان اسرائیل یک واقعیت جدی است که ما نباید آن را بپذیریم. ما باید امنیت اورشلیم (بیت المقدس)، ‌سدیروت و هر جای دیگر در این کشور (رژیم) را تامین کنیم. "
 
وی در ادامه افزود: "اکنون زمان آن است که حرف زدن و شعار دادن را متوقف کنیم و از قدرتی که اسرائیل می داند چگونه از آن ‌برای در هم شکستن ترور استفاده و اقدامات منطقه ای و بین المللی اتخاذ کند که چهره منطقه را تغییر خواهد داد. "

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن