دیدبان

نماینده حاشیه ساز در کمیسیون برجام خودش را لو داد + فیلم

نماینده حاشیه ساز در کمیسیون برجام خودش را لو داد + فیلم

به گزارش دیدبان به نقل از پارس ، امروز و در جریان پخش تلوزیونی مذاکرات کمیسیون رسیدگی به برجام باز هم بهروز نعمتی بین صحبت های وزیر امورخارچه پرید و بدون مقدمه به هیات رئیسه کمیسیون برجام حمله کرد.

وی که از زوم کردن دوربین تلوزیون بر روی چهره اش خبر نداشت در پایان انتقادتش به هیات رئیسه کمیسیون، به یکی دیگر از اعضای فراکسیون رهروان ولایت که در جلسه حضور داشت چشمک زد!

پیشتر زاکانی رئیس کمیسیون برجام در پی حملات بهروز نعمتی به کمیسیون برجام و اعضایش به وی گفته بود که علت حضور یک دفعه شما در کمیسیون برای ما کاملا مشخص است.

لازم به ذکر است روز گذشته پارس در خبری آورده بود: بهروز نعمتی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت و از نیروهای نزدیک به لاریجانی است که برای اولین بار امروز در جلسه کمیسیون برجام حاضر شد و از همان ابتدای ورودش نظم جلسه را طوری بهم زد که اعتراض سایر اعضای کمیسیون را به همراه داشت و علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون هم  تذکر جدی برای حفظ نظم و رعایت شان جلسه به وی داد.

برجام حاشیه (3)

نعمتی در زمانی ارائه تذکرش ابتدا به رئیس کمیسون برجام حمله کرد و بعد از آن برنامه این کمیسیون و مواضع اعضای آن را زیر سوال برد. او حتی در وقت تذکرش برخلاف آیین نامه و مصوبه کمیسیون برجام، انتقاداتی هم متوجه تیم جلیلی کرد که با واکنش اعضای کمیسیون مواجه شد.

 اعضای کمیسیون به نعمتی تذکر دادند که شما باید به قانون کمیسیون احترام بگذارید و خارج از چارچوب مصوبات این کمیسیون بحث های سیاسی نکنید.

نعمتی در ادامه به صدا و سیما هم حمله کرد که چرا به صورت گزینشی مذاکرات کمیسیون برجام را پخش می کند. در نهایت زاکانی رئیس کمیسیون برجام در واکنش به انتقادات نعمتی خطاب به وی گفت چون شما اولین جلسه ای است که در کمیسیون شرکت می کنید به این خاطر از خیلی مسائل اطلاع دقیق ندارید. زاکانی به این عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت گفت که بنده میدانم شما برای چه در جلسه کمیسیون شرکت کردید و این گونه رفتارهای شما در کمیسیون زشت است.

تذکرات رئیس و اعضای کمیسیون برجام به بهروز نعمتی برای رعایت نظم کمیسیون برجام در حالی است وی بارها با داد و فریاد در صحن علنی مجلس برای ارائه نظرات ومواضع فراکسیون مطبوعش پرداخته است.

برجام حاشیه (2)

به گزارش پارس، در پی انتخاب زاکانی از سوی اعضای کمیسیون برجام به عنوان رئیس به دلیل تخصص وی در موضوع هسته ای و بعنوان یکی از طراحان اصلی طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای، این موضوع باعث ناراحتی رییس فراکسیون رهروان ولایت شده است.

از طرف دیگر در روزهای گذشته نمایندگانی چون رسایی و کوچک زاده با طرح برخی مسایل موجب تنش در سطح کمیسیون شده بودند.

برجام حاشیه (1)

 
 
 
volumeVideo: 1.72M | durationVideo: 00:01:39

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن