دیدبان

باهنر: سیاسیون مجلس خبرگان را آلوده نکنند

باهنر: سیاسیون مجلس خبرگان را آلوده نکنند

به گزارش دیدبان به نقل از میزان، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار سیاسی میزان، به موضوعات مختلفی از قبیل راهبرد اصولگرایان برای انتخابات پیش‌رو ، نحوه و سازوکار تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان،موضع گیری‌های اخیر درباره نظارت استصوابی شورای نگهبان، برآیند اقدامات دولت در حوزه احزاب و تلاش برخی افراد برای جناحی کردن انتخابات مجلس خبرگان، اشاره کرد.

بخشی از مصاحبه باهنر به شرح زیر است:

نایب رئیس مجلس با اشاره به شرایط ویژه و خاص منطقه اظهار کرد: منطقه غرب آسیا بسیار پرآشوب است و متأسفانه بسیاری از هم مسلک‌های ما در سوریه، یمن، عراق و نقاط دیگر در رنج و عذاب هستند.

وی با تأکید بر این که در این منطقه پرآشوب، ایران اسلامی به برکت وجود ولی فقیه جزیره‌ی ثبات است، گفت: همه این ثبات و آرامش از آثار وجود ولایت فقیه و رهبری مقتدر است. خبرگان پشتوانه یک چنین مسئولیتی در کشور است بنابر این باید حالت قدسی آن رعایت و آلوده به اختلافات سیاسی نشود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، خاطر نشان کرد: البته ممکن است عده‌ای خواب‌های آشفته در رابطه با مجلس خبرگان ببینند که انشاءالله شورای نگهبان با قدرت و مردم هم با بصیرت نقشه‌هایشان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با اشاره به همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ضروری است با توجه به اینکه دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در یک روز انجام می‌شود، پررنگی یکی از این انتخابات‌ دیگری را تحت الشعاع قرار ندهد.

باهنر با بیان اینکه هر دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان در جای خود بسیار اهمیت دارد و با سرنوشت نظام در ارتباط است، مجلس شورای اسلامی هم با زندگی روزمره مردم سروکار دارد، بنابراین هر دو انتخابات مهم است و نباید توجه زیادی به یکی موجب غفلت از دیگری شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن