دیدبان
اسدالله بادامچیان:

با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید

با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید

به گزارش دیدبان ، اسدالله بادامچیان، نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وحدت اصولگرایان، اظهار داشت: مسیر خوبی طی شده، ما با تحقق همگرایی در جریان اصولگرایی وارد رقابت‌های درونی با خود نمی‌شویم و خوشبختانه جلسات خوبی برای همگرایی اصولگرایان تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: ما ائتلاف و وحدت با یکدیگر زیر چتر جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی را قبول داریم و مطمئن هستیم با محوریت جامعتین به وحدت خواهیم رسید.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: همه جریان‌های اصولگرا در اصول یکی هستند و این اصول را قبول دارند، ولی ممکن است مشکل در تعیین مصادیق باشد که امیدواریم در انتخابات پیش‌رو این مشکل وجود نداشته باشد و ما بتوانیم به یک فهرست مشترک برسیم.

بادامچیان با تأکید بر نقش محوری جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در وحدت اصولگرایان، تصریح کرد: طبق توصیه‌هایی که امام داشتند ما نیز برای حرکت‌ها و فعالیت‌های سیاسی خود روحانیت را محور قرار داده‌ایم، چرا که همه علمای بزرگ مورد اعتماد امام(ره) بودند و امروز نیز مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب هستند، البته ما از نظر همه علمای بزرگ استفاده خواهیم کرد؛ علمای بزرگی مثل آیت‌الله مظاهری در اصفهان و آیت‌الله جزایری در خوزستان حضور دارند که ما باید از نظراتشان استفاده کنیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن