دیدبان

حملات شدید عربستان به صنعاء

حملات شدید عربستان به صنعاء

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، جنگنده‌های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان طی پنجمین روز پیاپی حملات خود به مناطقی در شمال و شرق «صنعاء» را ادامه دادند.

پایگاه خبری «المشهد الیمنی»، گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف از صبح روز پنجشنبه (امروز) رشته حملاتی را انجام دادند که اردوگاه «الحلفا» در شرق پایتخت یمن، اردوگاه الصیانه در منطقه «سواد حنش» و اردوگاه «الخرافی» را هدف قرار داده‌است.

بر اساس این خبر صدای انفجارهای مهیبی در مناطق متعدد صنعاء به گوش رسیده و ساکنان این شهر تأکید کردند که این حملات «وحشتی واقعی» ایجاد کرده که پیش از این در صنعاء احساس نشده بود.

گزارش‌ها حاکی است که در پی این حملات یکی از انبارهای سلاح در مرکز نظامی شِشُم (لشکر اول زرهی پیشین) صنعاء شاهد انفجارهای متعدد است.

خبرنگار المشهد الیمنی اعلام کرد حملات پنج روز اخیر در صنعاء از زمان آغاز تجاوز عربستان از ۲۶ مارس گذشته (۶ ماه گذشته) تا کنون بی سابقه بوده است.

طی چند روز گذشته و در پی حمله سنگین نیروهای انصار الله و ارتش یمن به پایگاه نظامیان ائتلاف عربی در «الصافر» در شرق یمن که بر اساس آخرین آمارها دست کم ۳۰۰ نظامی ائتلاف عربی را به کشتن داده، عربستان و قطر نیروی نظامی بیشتری به یمن اعزام کرده‌اند.

پیشتر و در پی افزایش تلفات عربستان در یمن، این کشور اعلام کرد که حملات خود به خاک یمن را طی چند روز آتی تشدید خواهد کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن