دیدبان

چرا سفر عراقچی به اردبیل لغو شد؟

چرا سفر عراقچی به اردبیل لغو شد؟

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت: در حالی که قرار بود عراقچی سفری را با هماهنگی حقیقت‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به اردبیل داشته باشد به خاطر تفکر و رفتار رادیکالی عده‌ای این سفر لغو شد.

حامد حسن‌لی اظهار کرد: متاسفانه این نخستین باری نیست که در استان شاهد جلوگیری از حرکت‌های انقلابی و جنبشی و سازنده می‌شویم مگر مذاکرات لوزان به چه حد مبهم بوده که به عراقچی اجازه ندادند در خصوص رفع ابهام جلسه‌ای تشکیل دهد؟؟

وی ادامه داد: حرف‌های مقام معظم رهبری بر روی زمین می‌ماند و برخی شعار و ادعای وفاداری به این انقلاب را هم سر می‌دهند.

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل یادآور شد: شفاف‌سازی وظیفه دولت و وزارت خارجه است و بابت این لطفی را به مردم و نخبگان نمی‌کنند از طرف ما ملت رفته‌اند مذاکره و باید هم به ما ملت جواب بدهند.

حسن‌لی بیان کرد: دانشجویان قشر بیدار جامعه هستند و بر خلاف تلاشی که عده‌ای در خصوص قطع ارتباط این قشر با بدنه جامعه می‌شوند باید گفت که این خیال خام را باید در ذهن خود پاک کنند.

وی ادامه داد: به جای دخالت در عزل و نصب‌های استانی و دانشگاه‌های استان، به جای دخالت در نمره اساتید دانشگاه به برخی نور چشمی‌ها و به جای دخالت در اجرای امر مقام معظم رهبری و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بروند به جمع کردن افتضاحاتی که در گردنه حیران رقم زده‌اند بپردازند و پاسخگو باشند.

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت:‌ به جای این حرکات بروند کارهایشان و وظایفشان را انجام دهند و یادشان باشد که اگر در پشت میزی نشسته باشند با اراده ملت بوده و حواسشان به اراده ملت باشد که می‌تواند عکس این هم اتفاق بیافتد.

حسن‌لی افزود: انتخابات مجلس نزدیک است، دانشجویان بیدار و مردم آگاه‌اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن