دیدبان

رزمایش اقتدار ثارالله به نظام استحکام می دهد

رزمایش اقتدار ثارالله به نظام استحکام می دهد

دیدبان: محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس پیرامون برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان استان تهران با نام اقتدار ثارالله و پیام آن به دشمنان منطقه و فرامنطقه ای بویژه اسرائیل گفت: بسیجیان همواره با فداکاری و ایثارگری در نوک پیکان مبارزه با دشمنان اسلام و ایران هستند. به همین جهت این رزمایش ظرفیت ها و توانمندی ها و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و حضور مردم در عرصه های دفاعی کشور را نشان می دهد و می توان گفت قدرت ایران ناشی از مولفه های فرهنگی است و نظام جمهوری اسلامی با عمق بخشیدن به جنبه های اعتقادی و شفاف سازی در بین مردم در تحقق اهدافش موفق شده است.

وی در ادامه در باب تقویت و اشاعه تفکر بسیجی در برخورد با دشمنان اضافه کرد: تفکر بسیجی در 8 سال دفاع مقدس آفریده شد و امروز دشمن از قدرت اعتقادی و فرهنگ ایثار و شهادت مردم وحشت دارد. این رزمایش به نظام انقلاب اسلامی استحکام می دهد. همچنین این رزمایش نشان استحکام دورنی نظام است، نظامی که مردمان با اعتقادات و باورهایشان از خطرات و آفت ها حفظ کردند و بایستی گفت مردم با اعتقادی راسخ حافظ نظام انقلاب اسلامی هستند وهموراره در برابر دسیسه ها و فتنه گری استکبار ایستاده اند.

جوکار پیرامون تاثیر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله بر امنیت ملی گفت: این رزمایش قدرت بازدارندگی ایران را نشان می دهد و کشورهایی که یاوه گویی می کنند در برابر نمایش بزرگی و قدرت ایران کوتاه می آیند و دیگر در مقابل ایران با ادبیات توهین و تهدید سخن نمی گویند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در باب نحوه واکنش دشمنان در شرایط فعلی به این رزمایش گفت: این رزمایش نشان از این است که دشمنان بایستی مقابل این ملت با زبان تهدید و فشار سخن نگویند و گرنه با مشت پولادی و محکم این ملت مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس در پایان به دلایل هراس دشمنان از تفکر بسیج و بسیجیان اشاره و تاکید کرد: امروز بسیج و تفکر بسیجی در سایه مجاهدت و تلاش بر گرفته از راه شهدا امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده است و بایستی گفت ایران محوریت امنیت و اقتدار در بین کشورهای منطقه است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن