دیدبان

تا وقتی هاشمی زنده‌ است، انقلاب زنده است!

تا وقتی هاشمی زنده‌ است، انقلاب زنده است!

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، او افزوده است: امروز کسانی که اساساً وزنی در سیاست کشور ندارند، برای تخلیه روحی خود با تندترین ادبیات از آیت‌الله هاشمی انتقاد می‌کنند. آیا به فرض اینکه فرزندان و خانواده آقای هاشمی تخلف کرده‌‌اند،‌ می‌توانیم از ایشان به ناحق انتقاد کنیم؟

*پاسخ استفهام انکاری شخص مذکور این است که خیر! امام راحل هرگز چنین جمله‌ای را بر زبان نیاورده‌اند...

آنچه که امام راحل پس از ترور نافرجام آقای هاشمی رفسنجانی در سال ۵۸ و در بخشی از پیام خود بیان کردند این بود: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

در واقع آن یار سفر کرده، ناصیه‌ی حیات آقای هاشمی را به حیات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی گره زد نه بر عکس!

یادآور می‌شود که عمل زشت جعل این کلام امام راحل درباره آقای هاشمی رفسنجانی پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده و متأسفانه حتی فرزندان آقای هاشمی نیز مرتکب این کار شده‌اند.

درباره اینکه بی‌وزن‌ها یا کم‌وزن‌ها از آقای هاشمی انتقاد می‌کنند نیز باید گفت که این سخن در مشی سیاسی شیعه و انقلاب اسلامی به هیچ وجه پذیرفته نیست و همه حتی کفار نیز مجاز به انتقاد هستند.

نکته آنجاست که این انتقاد حتی اگر بصورت تخطئه و ناسزا نیز باشد را باید بصورت منطقی و مدلل رد یا قبول نمود نه اینکه نسبت به آن از فاز تخریب و فرافکنی بهره گرفت.

مسئله فرزندان آقای هاشمی نیز یقیناً ربطی به شخص ایشان و سوابق مجاهدت‌هایشان ندارد اما قضیه از آنجا دچار ان‌قلت‌های فراوان می‌شود که آقای هاشمی نیز به حمایت از همین فرزندان خود پرداخته و حتی در یک فیلم اینطور عنوان کرده که نسبت به یکی از آنها ظلم رفته است!

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن