دیدبان

روحانی:دولت یازدهم به نیمه راه خود رسیده است

روحانی:دولت یازدهم به نیمه راه خود رسیده است

به گزارش دیدبان به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر روحانی که به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران سخن می گفت ، افزود ‌: اگر بخواهم این نیمه راه را با یک جمله تبیین کنم این است که این نیمه راه برای ایجاد آرامش و ثبات در بخش های مختلف جامعه بود .

وی گفت : ما از یک دولتی که با التهاب ، مشکلات فراوان در بخش وحدت اجتماعی ، سیاست خارجی و مسائل اقتصادی روبرو بود ، حرکت کردیم به سمت یک دولت مستقر و با ثبات که همه تلاش خود را به کار برد که در قدم اول در سیاست داخلی زخم جدیدی ایجاد نکند و بر زخم های گذشته مرهمی بگذارد .

رئیس جمهور با بیان اینکه خوشحالم که باز فرصتی پیش آمد که در خدمت خبرنگاران عزیز داخلی و خارجی در یک نشست خبری باشم ، گفت : انشاءالله با سوالاتی که مطرح می شود بخشی از کارنامه دولت در طول دو سال گذشته بیان شود .

وی گفت : در آغاز لازم می دانم سلام و درود خود را به محضر همه شهیدان عزیز و امام شهیدان به ویژه شهیدان رجایی و باهنر که سراسر زندگی آنها انقلاب ، حرکت برای پیروزی نهضت اسلامی و مردمی ، خدمت به مردم ، تلاش برای استقرار انقلاب اسلامی و سپس حضور در دستگاه اجرایی برای خدمت به مردم بود ، اعلام کنم .

وی گفت : امیدوارم موفق باشیم که مسیر و راه آنها را که راه اخلاقی ، مردمی و اعتدال بود ، پاس بداریم و ادامه دهیم .

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن