دیدبان

تغییر در نواب رئیس خانه احزاب

تغییر در نواب رئیس خانه احزاب

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، قدرت‌علی حشمتیان دبیر کل جمعیت مستقل ایران و منتخب اول خانه احزاب ایران با اشاره به جلسه علنی امروز شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت:‌در جلسه امروز بعد از ظهر ابتدا در خصوص نوبت فراکسیون‌ها رای‌گیری شد و براساس رای‌گیری گذشته که مجددا تایید شد، قرار شد مستقلین نایب رئیس اول و اصلاح‌طلبان نایب رئیس دوم شوند.

وی ادامه داد: ابتدا کاندیداهای نایب رئیس اول یعنی آقای حشمتیان و میرمحمدی مطرح شدند که حشمتیان ۱۴ رای و میرمحمدی ۷ رای آورند و حشمتیان به عنوان نایب رئیس اول انتخاب شد.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران افزود: بعد از آن برای نایب رئیس دوم رای‌گیری شدکه فقط یک کاندیدا داشت و حسین کمالی با ۱۶ رای به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.

حشمتیان افزود: همچنین یدالله طاهرنژاد بدون رقیب به عنوان منشی خانه احزاب انتخاب شد و برای خزانه‌دار مرتضوی کیاسری و شریف کاندیدا شدند. که کیاسری ۱۱ رای و شریف ۱۰رای آورد و بالاخره کیاسری به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.

وی تاکید کرد: در بین این انتخابات تعدادی از اصلاح‌طلبان از بنده خواستند که به خاطر احترام به آقای حسین کمالی، جای نایب رئیس اول با نایب رئیس دوم جابه‌جا شود و بنده به احترام دوستان اصلاح‌طلب و مستقل این امر را پذیرفتم.

دبیر کل جمعیت مستقل ایران افزود: البته عده‌ای از اصولگراها به این جابه‌جایی معترض بودند که با رای‌گیری مجدد برای این جابه‌جایی قرار شد اصلاح‌طلبان نایب رئیس اول و مستقلین نایب رئیس دوم شوند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن