دیدبان
جمال شورجه

سینمای ما در برابر جنایات مستکبرین کر و کور است

سینمای ما در برابر جنایات مستکبرین کر و کور است

به گزارش دیدبان به نقل از سراج24، در خصوص واکنش هنرمندان به فجایع مختلف در سطح جهان گفت: امروز ظلم های زیادی در دنیا می شود ولی متاسفانه هنرمندان نسبت به آن عکس العملی نشان نمی دهند؛ به طور مثال ببینید چه ظلمی در دنیا علیه مسلمانان به خصون مردم سوریه، عراق، یمن . .... می شود؛ ولی گوش های حقوق بشری مجامع بین المللی کر شده اند و صدای زنان و بچه ها را نمی شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه سینمای جهان و سینمای ما نیز در مقابل این جنایت هایی که در حق مردم مظلوم دنیا می شود، کور و کر هستند و این فریادها و ناله ها را نمی بینند.

کارگردان «سی و سه روز»، با انتقاد از این رویه اظهار داشت: این مسائل دردآور است و نشان دهنده یک نوع تفرعن سیاست زدگی و روشنفکری در جامعه هنری ما است که باعث شده هنرمندانمان این مظلومیت ها و جنایت ها را نبینند و یا جنایت های رژیم صهیونیستی را که حتی مورد حمایت کشورها نیز است را کسی نمی بیند.

شورجه در انتها با اشاره به هشدارهای پیاپی حضرت آیت الله خامنه ای برای بازگویی ظلم مستکبرین، خاطر نشان کرد: علی رغم فریادهای مکرر مسئولان نظام در نماز جمعه ها و مقام معظم رهبری متاسفانه می بینیم که در حوزه فرهنگ در همه شئون آن هیچ اثری از دادخواهی برای این ظلم ها نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن