دیدبان

وزارت اطلاعات جلوی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را بگیرند

وزارت اطلاعات جلوی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی را بگیرند

دیدبان: محمد کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با افکارخبر در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا افرادی از حزب منحله مشارکت با عنوان حزب اتحاد ملت ایران اسلامی اجازه فعالیت گرفته اند اظهار داشت: تشکیل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی یکی از کارهای خلاف قانون است. قوه قضائیه و دستگاههای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات باید با این تشکیلات برخورد کنند.

به گزارش افکارخبر، وی افزود: انحلال یک حزبی مانند مشارکت فقط برای عنوان و اسم ان نبوده بلکه افراد انها که در فتنه دست داشتند و ثابت هم شده است نباید اجازه فعالیت سیاسی داشته باشند.

کوثری تاکید کرد: وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی جلوی تشکیلات سیاسی اینها را بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر روحانی در مورد نظارت شورای نگهبان بیان داشت: با این سخنانی که آقای روحانی می گویند به نظر می آید ایشان خود را فراتر از قانون می دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: متاسفانه آقای روحانی به جای اینکه به شعار سال که همدلی و همزبانی است عمل کنند می خواهند با سخنانی جامعه را به نا آرامی بکشانند.

وی افزود: سوال ما از آقای روحانی این است که شما را چه کسی تائید کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوید؟ آیا غیر از شورای نگهبان بوده است؟ چرا آن زمان شورای نگهبان خوب بود اما الان از نگاه اقای روحانی طور دیگری شده است؟

کوثری اظهار داشت: آقای روحانی در جایگاهی قرار دارند که به جای اینکه قانون را با دقت بیشتری رعایت کنند خود را فراتر از قانون می دانند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن