دیدبان

زمان تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان

زمان تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، محمدرضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استانی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به شرایط سیاسی کشور پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس دهم اصلاح‌طلبان جدی حضور دارند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان اظهار داشت: اصولگرایان باید در انتخابات آینده با وحدت حضور پیدا کنند اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از خود تنازل کنند و بر روی نقاط مشترک تأکید کنند. باید با زبان نرم با یکدیگر سخن بگوییم و خط قرمز ما فتنه و انحراف است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد وحدت اصولگرایان و تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان گفت: تلاش‌ها و گفت‌وگو های بسیار مهمی در میان اصولگرایان در حال انجام است و امیدواریم تا پایان شهریورماه ستاد مرکزی شورای هماهنگی اصولگرایان شکل بگیرد.

باهنر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برجام تصریح کرد: دیپلمات‌های ما ۲۰ ماه است باسیاست راهبردی مقام معظم رهبری که نرمش قهرمانانه نام گرفت کار مذاکرات هسته ای را جلو برده‌اند و در صداقت و امانت‌داری و تعهد و تخصص تیم مذاکره کننده شک و شبهه‌ای وجود ندارد.

وی بیان داشت: در مورد برجام نظرات مختلفی وجود دارد برخی می‌گویند مذاکره‌کنندگان همه‌چیز را ازدست‌داده و برخی نیز معتقدند اگر توافق صورت نمی‌گرفت دیگر ادامه حرکت و پیشرفت کشور امکان‌پذیر نبود و هر دو نظر افرا و تفریط است.

نایب‌رئیس مجلس تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند که مذاکرات و برجام نباید مایه اختلافات داخلی شود. این تذکر رهبر معظم انقلاب درواقع حکم حکومتی است.

وی افزود: در برجام تعداد زیادی واژه وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف نظرها بالا است و نیاز به ساعت‌ها کار کارشناسی وجود دارد اما این موضوع نباید تبدیل به مجادله و تخطئه شود و اختلاف به پدید آورد.

باهنر خاطر نشان کرد: در مورد برجام در نهایت از کشور یکصدا بلند خواهد شد و تصمیم نهایی در مورد برجام گرفته خواهد شد که آن را تائید و یا رد کنیم.

همچنین در این اجلاس کوهکن رئیس ستاد انتخابات، حبیبی مسئول استان‌ها و بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد همگرایی اصولگرایان سخنرانی کرده و چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی به بیان مطالب درون تشکیلاتی پرداختند.

در پایان کریمی مسئول کمیته پشتیبانی در مورد عدم استفاده در امور انتخاباتی از هرگونه پول متعلق به عموم یا پول‌های مشکوک و کثیف تذکراتی را ارائه کردند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن