دیدبان

باهنر: اصلاح طلبان خواب هایی برای خبرگان دیده اند

باهنر: اصلاح طلبان خواب هایی برای خبرگان دیده اند

دیدبان: محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارخبر با تاکید بر وحدت اصولگرایان اظهار داشت: در حال حاضر تمامی جریان های اصولگرایی به این نتیجه رسیده اند که در فضای کنونی کشور چاره ای جز وحدت و همدلی وجود ندارد و نقاط اشتراکی میان اصولگرایان باید تقویت شود.

وی افزود: ضرورت وحدت عملیاتی و ائتلاف اصولگرایان بیش از گذشته مورد نیاز است.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: سیاست راهبردی جبهه و تشکل های عضو آن این است که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد حتی اگر یکی از اعضای ما در مجلس حضور نداشته باشد.

باهنر با اشاره به برگزاری انتخابات های همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: هر انتخاباتی که در کشور برگزار می شود باعث میشود از شش ماه قبل و بعد از آن فضای کشور درگیر انتخابات باشد و به نظرم انتخابات همزمان دارای یک حسن ویژه است و آن اینکه کارهای کشور را بهتر بتوانیم انجام دهیم.

وی افزود:امسال دو انتخابات بسیار داریم که باید به هر دوی آن توجه کنیم. خوشبختانه برای انتخابات مجلس خبرگان جامعیتن مشغول فعالیت است و ما تابع نظر بزرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز هستیم. ما تمام توان خود را برای انتخابات در اختیار جامعتین قرار خواهیم داد.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: برخی اصلاح طلبان نیز خوابهایی برای مجلس خبرگان دیده اند تا بتوانند حداقل چند نفری را وارد این مجلس کنند و مشکلاتی را برای نظام به وجود آورند. باید بسیار مراقب باشیم. وی افزود: هر چند میان اصلاح طلبان اختلافات وجود دارد اما آنها در تلاش هستند تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیروز شوند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتخابات مجلس نیز برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در امور روزمره آنها و حتی سفره های مردم نقش دارد. مجلس باید مجلسی کار آمد باشد.

باهنر با تاکید بر ضرورت وحدت و انسجام و ائتلاف جریان های اصولگرا گفت: ما همه سعی خود را خواهیم کرد تا اصولگرایان با هم وحدت کنند و الحمدالله فضای همدلی اصولگرایان فضای بسیار خوبی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن