دیدبان

دعوای ضدانقلاب بر سر آقازاده‌ ساکن در اوین

دعوای ضدانقلاب بر سر آقازاده‌ ساکن در اوین

به گزارش دیدبان به نقل از راه دانا ، سوابق غیر قابل انفکاک کارشناس همیشه در صحنه‌ رسانه‌های ضدانقلاب در خوش رقصی برای خاندان طاغوت پیش از انقلاب و تغییر رنگ یکباره بعد انقلاب، از او چهره‌ای منافق در افکار عمومی ساخته است.

سوابق پیرمرد ۷۰ ساله‌ تکیه زده بر صندلی کارشناس رسانه‌های ملکه‌ بریتانیا با موهای رنگ شده و عینک‌های کائوچویی هم قابل پنهان‌سازی نیست! روزنامه‌نگاری که روزگاری برای هویدا و شاه قلم می‌زد و بعد ردای یک انقلابی دو آتشه بر تن کرد و در کوران تغییر و تحولات داخلی ایران در روزنامه‌های زنجیره‌ای علیه رئیس دولت‌ سازندگی تاخت و خود را یک دوم خردادی تیر! جا زد و حالا هم در نهایت به دامان ضدانقلاب پناهنده شده است.

مسعود بهنود که حالا دوباره در چرخشی آشکار یکی از وکیل مدافعان خاندان هاشمی شده، تنها به دلیل افشای فایل مکالمات آقازاده‌ مجرم این خانواده، رابطه‌ خود را با نزدیک‌ترین فرد و یکی از همان دست افرادی که سرمایه‌گذاری زیادی برایش کرده بود، به هم زد.

نیک آهنگ کوثر همان فردی است که با انتشار فایل مکالمه‌ خود با مهدی هاشمی نقاب از چهره‌ این مجرم برداشت. این فرد که سردبیری سایت خودنویس را بر عهده دارد به عنوان یکی از عوامل اصلی سایت روزآنلاین در کنار نوشابه امیری، هوشنگ اسدی و مسعود بهنود پایه‌های این ارگان رسمی زیر مجموعه‌ موسسه‌ جاسوسی هیووس را بنا نهاد.

اما آن چه که دارای اهمیت است، مغضوب شدن نیک آهنگ در این جمع است. نامبرده بلافاصله پس از انتشار فایل مکالمه‌ مهدی هاشمی که وجوه مختلفی از خیانت آقازاده‌ مشهور به نظام اقتصادی و سیاسی کشور افشا شد و از جمله‌ آنان ارائه‌ راهکار برای افزایش تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی بود، از سوی مسعود بهنود مورد غضب واقع شده و از این گروه جدا شد.

بهنود حالا در کوله‌ افتخارات خود علاوه بر حمایت از عبدالمالک ریگی، عامل به شهادت رسیدن تعدادی از هم‌وطنان مظلوم بلوچ، امیرعباس هویدا و ...، مهدی هاشمی را نیز اضافه کرده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن