دیدبان

شکایت از روزنامه اصلاح طلب به دلیل اتهامات به خرازی

شکایت از روزنامه اصلاح طلب به دلیل اتهامات به خرازی

دیدبان: سخنان اخیر صادق خرازی دیپلمات دیروز و سیاستمدار امروز اصلاح طلب اصلا به مذاق اصلاح طلبان برانداز خوش نیامد و آنها از هر سو سعی کردند با اتهاماتی به وی او را تحت فشار قرار داده تا از حرف های خود عقب نشینی کند.

به گزارش افکارخبر ، سیاست حمله به جای دفاع توسط برخی اصلاح طلبان در مقابل خرازی کار را به جایی رساند که یکی از  روزنامه های  اصلاح طلب  در گزارش روز شنبه خود  با تیتر درشت صادق خرازی را غضنفر اصلاحات خواند.

این روزنامه اصلاح طلب در بخش پایانی گزارش خود ادعا کرده است که "سالها پیش خرازی پرونده ای در رابطه با این قضایا و پس ندادن برخی نسخ خطی به موزه های کشور در دستگاه قضا داشت که از سرنوشت این پرونده خبری در دسترس نیست. پیش از این نیز بارها شنیده شده بود که سیدصادق خرازی یکی از مشهورترین کلکسیونداران نسخ قدیمی خطی است. او اوقات فراغتش را صرف جمع آوری و نگهداری و خرید و فروش نسخه های خطی می کند."

گفته می شود این اتهامات به صادق خرازی و توهین و افترا در این گزارش کار را به شکایت از این روزنامه کشانده و پرونده ای در قوه قضائیه درباره اتهامات روزنامه روزان به صادق خرازی باز شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن