دیدبان
رژیم ذاتاً اشغالگر و نامشروع چگونه می‌تواند اصلاح شود؟!

ابهام پیرامون نظر آیت‌ الله موسوی اردبیلی درباره اسرائیل

ابهام پیرامون نظر آیت‌ الله موسوی اردبیلی درباره اسرائیل

دیدبان: دفتر آیت‌الله موسوی اردبیلی درباره خبر منتشره در رسانه‌ها با عنوان «گزارش خبرنگار بزرگترین روزنامه یهودی آمریکا از سفر به ایران» توضیحی ارائه کرد.

این دفتر با ارسال توضیحی به سایت عصر ایران نوشت: «متأسفانه در خبر مربوط به دیدار خبرنگار یهودی آمریکایی با آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی آمده است که ایشان از ایده تشکیل دو دولت یهودی و فلسطینی به شدت حمایت کرده‌اند، در حالی که چنین مطلبی صحیح نیست و در اصل متن انگلیسی مصاحبه نیز چنین مطلبی نیامده است، بلکه تصریح شده است که معظم‌له گفته‌اند: چنانچه اسرائیل سیاست‌های خود را اصلاح نکرده و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت نشناسد باید از بین برود. در متن انگلیسی آمده است که معظم‌له پاسخی به سؤال مربوط به تشکیل دو دولت مستقل نداده‌اند.»

به نوشته کیهان، این توضیح روشن نمی‌کند رژیمی که ذاتاً اشغالگر و نامشروع و غاصب است چگونه می‌تواند سیاست‌های خود را اصلاح کرده و حقوق ملت فلسطین را به رسمیت بشناسد؟

به رسمیت شناختن حق حاکمیت ملت فلسطین، ذاتاً به مفهوم از بین رفتن رژیم نامشروع صهیونیستی است. به همین دلیل روشن است که اسرائیل به عنوان یک رژیم نامشروع باید از بین برود و اصلاح‌بردار نیست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن