دیدبان

گلایه‌ خانواده شهید تفحص شده از برنامه «امشب»

گلایه‌ خانواده شهید تفحص شده از برنامه «امشب»

دیدبان: بعد از شناسایی هویت پیکر شهید تازه تفحص شده، «امیرمسعود محمدزاده» از طرف برنامه زنده «امشب» که از ساعت ۲۳ هر شب بر روی آنتن می رود، با خانواده این شهید تماس می گیرند و جهت حضور در این برنامه دعوت می کنند.

به گزارش افکارخبر، سه برادر و یک خواهر این شهید از ساعت ۲۲ دوشنبه شب در این برنامه حضور می یابند و ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه در بخش پخش منتظر ماندند.

علی ضیاء مجری برنامه در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه به سراغ مهمانان دعوت شده می رود و فقط در حد معرفی از این خانواده می خواهد صحبت کنند.

بعد از معرفی خانواده شهید که حدود پنج دقیقه طول کشید، مجری برنامه از آنها خداحافظی می کند و هیچ برنامه ای در خصوص شهدا و این شهید و اینکه خانواده شهید به معرفی شهید و خاطراتی از وی بپردازند، تنظیم نشد.

این اقدام مجری موجب ناراحتی و انتقاد شدید خانواده شهید از مسئولین برنامه شد. بطوریکه اعتراض خود را به مسئولین اعلام کردند.

یکی از اعضای خانواده این شهید در همین راستا به خبرنگار افکارخبر گفت: خانواده ما اصلا نیازی به معرفی خود نداشتند و ما نیازی به حضور در اینگونه برنامه ها نداشته و نداریم.

وی افزود: حتی بسیاری از همکاران، دوستان و آشنایان خانواده شهید و بخصوص دوستان و همکاران برادران این شهید خبر ندارند که ما خانواده شهید هستیم.

این خانواده شهید با بیان اینکه مسئولین برنامه مذکور شان شهدا را رعایت نکردند، گفت: موضوع ناراحتی خانواده ما، شخصی نیست بلکه بحث شهید و شهادت است که چرا باید خانواده شهید را با اصرار به یک برنامه ببرند و از آنها بخواهند که فقط خود را معرفی کنند.

وی تاکید کرد: خانواده ما از ادای احترام به شهید و شهدا و همچنین عدم رعایت کرامت خانواده شهدا در این برنامه ناراحت شدند که امیدواریم مسئولین آنرا مد نظر داشته باشند.

پیکر بسیجی شهید امیرمسعود محمد زاده بعد از ۳۰ سال و با بازگشت پیکر ۲۷۵ شهید تازه تفحص شده به وطن به آغوش خانواده اش بازگشت.

این شهید تازه تفحص شده از منطقه پدغربی جزیره مجنون، بود که طی عملیات تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بود.
وی از بسیجیان گردان ۱۵۴ لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان بوده که در عملیات ۲۰ شهریور سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
پدر بزرگوار این شهید هم در سال ۶۶ در حادثه خونین برائت از مشرکین در شهر مکه به دست مزدوران آمریکایی سعودی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن