دیدبان

واکنش ارجمند به یک اقدام حامد زمانی

واکنش ارجمند به یک اقدام حامد زمانی

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، متن این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته‌ است، بدین شرح است:

«جناب آقای حامد زمانی
با سلام

جنابعالی به عنوان یک شهروند می‌دانید که رعایت قانون استثنا ندارد و به عنوان یک هنرمند متعهد انقلابی که الگو است باید بیشتر مقید به رعایت قانون باشید. جنابعالی با اینگونه رفتارتان که از وزارت ارشاد مجوز دریافت نمی‌کردید این شایبه را در میان هنرمندان ایجاد کردید که دفتر موسیقی شما را استثنا کرده و این موضوع مناسب و زیبنده یک اداره در نظام اسلامی نیست. مگر دیگر هنرمندان و استادان برای اجرای برنامه‌شان مجوز دریافت نمی‌کنند؟

آیا دفتر موسیقی قصد داشت که به شما مجوز ندهد که چنین تصوری را در نامه‌تان ایجاد کرده‌اید؟ برادر عزیزم، شما به عنوان یک هنرمند ارزشی باید بصیرت و درایت و تدبیر داشته باشید. انتشار نامه محرمانه مصداق جرم نیست؟ اگر شما رزمنده ایام دفاع مقدس بودید نامه محرمانه از خودی را در معرض دوست و دشمن قرار می‌دادید؟ دوستان شما که دوستان من هم هستند با خواندن نامه شما چه تصوری می‌کنند؟ چرا این تصور را ایجاد کرده‌اید که ما در وزارت ارشاد قصد محدود کردن و برخورد سیاسی با شما را داشتیم؟ کدام ضدانقلاب در دفتر موسیقی در دوران مدیریت بنده نور چشمی بود؟ مگر شما و دیگر هنرمندان متعهد ارزشی در جشنواره ققنوس که من رئیس جشنواره بودم برگزیده و تقدیر نشدید؟ چرا شما با اینگونه رفتارهایتان سعی در قرار دادن دوستانمان در برابر ما می‌کنید؟ لطفا برای حفظ خون شهدا قانون را رعایت کنید تا نظام جمهوری اسلامی به بی‌عدالتی متهم نشود.

بهتر است شما به جای ایجاد تصویر نادرست از حقیر به سوابق سی‌ساله من در حوزه هنر انقلاب اسلامی نگاه کنید. برایتان از خداوند متعال، موفقیت و سلامتی پیوسته آرزومندم.»

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران