دیدبان

واکنش علمای فلسطین به سخنان نصرالله

واکنش علمای فلسطین به سخنان نصرالله

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، پایگاه خبری العهد اعلام کرد: هیئت شورای علمای فلسطین در لبنان به ریاست شیخ محمد الموعد در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیروت که تحت عنوان «اتحاد به خاطر قدس؛ اسرائیل رو به زوال است» برگزار شد، شرکت کرد.

شیخ موعد در این کنفرانس در واکنش به سخنان سید نصرالله گفت که سخنان وی درباره فلسطین و منطقه کاملا شفاف، دقیق، صریح و واقع گرایانه بود.

وی بر اهمیت این سخنان و ضرورت توجه به آن تاکید کرد و گفت که ضروری است در مرحله آینده به این سخنان اتکا شود.

سید حسن نصرالله طی سخنانی در این کنفرانس که به‌طور ویدئوکنفرانس از شبکه المنار لبنان به‌طور مستقیم پخش شد، به تشریح اوضاع منطقه و فلسطین پرداخت و در بخشی از سخنانش خارج شدن مسئله فلسطین از مسائل اساسی جهان اسلام را خطرناک خواند و گفت: به‌ عنوان مثال و بدون مشخص کردن مسئولین این رویدادها، یکی از خطرناک‌ترین خسارت‌ها، خروج مسئله فلسطین از دایره اهتمام و توجه بین المللی و اسلامی است و جهان متأسفانه در جای دیگری دور از فلسطین مشغول شده است. مسئله غم‌انگیز در این زمینه این است که خروج مسئله فلسطین از دایره اهتمامات و توجه امت نیز حاصل شده است و این مسئله باعث منزوی شدن ملت فلسطین یا حصول امری شبیه به انزواست و این امر فرصت تاریخی به دشمن داد تا پروژه‌های خود را در سایه غفلت جهانیان محقق کند.

وی افزود: اکنون سیاست گرسنگی و ایجاد رعب و وحشت بر ضد فلسطینی‌ها را در پیش گرفته‌اند تا این که به مرحله‌ای رسیدیم که می‌بینیم مسجد الاقصی این روزها مورد هجمه قرار می‌گیرد، آن چه در الاقصی می‌گذرد نگران کننده و هولناک است. و در این باره گفته‌اند که مسیح(ع) از آسمان نمی‌آید بلکه از زمین خواهد آمد و آن کس که مسجد الاقصی را ویران می‌کند، شخص مسیح(ع) است و اکنون می‌خواهند وانمود کنند که نتانیاهو که درصدد منهدم کردن مسجد الاقصی است، خود مسیح است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن