دیدبان
پروژه جدید!

«دانلود شماره نمایندگان» برای پیگیری سهام پدیده

«دانلود شماره نمایندگان» برای پیگیری سهام پدیده

به گزارش دیدبان به نقل از پارس، طی روز های اخیر موج جدیدی از اخبار درباره موضوع پدیده شاندیز آغاز شده که البته این بار محور پیش بردن منافع این شرکت از طریق  سعی برای به میدان اوردن سهامداران و استفاده از اهرم فشار افکار عمومی  و همچنین فعال کردن کانال هایی چون نمایندگان مجلس برای اثر گذاری روی روند رسیدگی  به پرونده این شرکت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، یک سایت  اینترنتی با عنوان «سهامداران پدیده شاندیز»  حرکتی را با هدف آنچه «آگاه سازی مسئولان از وضعیت سهامداران  پدیده شاندیز»  عنوان کرده آغاز و در حرکتی عجیب با قرار دادن شماره تلفن نمایندگان مجلس در سایت خود از سهامداران  خواسته تا با این نمایندگان تماس گرفته و پیگیر وضعیت این شرکت شوند و حتی سهامداران را دعوت به حضور در برخی مکان ها و ارایه شکایت و درخواست های خود کرده اند.

در همین راستا سایت اینترنتی «سهامداران پدیده شاندیز» با راه انداختن یک  دعوت اینترنتی از کاربران وسهامداران پدیده  خواسته تا با تماس با نمایندگان مجلس ان ها را در جریان وضعیت  سهام پدیده قرا ردهند. 

این سایت در همین راستا فایل قابل دانلود شماره تلفن بسیاری از نمایندگان مجلس را روی سایت خود قرار داده که در نوع خود  بی سابقه و  قابل تامل می باشد. با توجه به این که سال جاری انتخابات مجلس نیز برگزار خواهد شد  این اقدام در خور توجه  است. این سایت  اشاره ای نکرده که  نمایندگان مذکور رضایت قبلی خود را برای اعلام  عمومی شماره تلفن هایشان اعلام کرده اند یا خیر. 

طی روز های گذشته برخی مقام های قضایی تاکید کرده بودند که دستگاه قضایی تحت تاثیر جوسازی هایی که نیات برخی از آنها مسائل تبلیغاتی و انتخاباتی است  قرار نخواهد گرفت.   

از نکات جالب توجه دیگری که در صفحه اصلی این سایت به چشم می خورد تعریف چند موج برای  تاثیر گذاری بر روی مسئولان است که  در این موج ها عمدتا سعی شده حتی با دعوت مردم به حضور در مکان هایی  همچون مجلس با عباراتی چون «تهرانی ها شکایت نامه را به صورت حضوری به مجلس ببرند (تعداد زیاد مراجعه کننده نیز تاثیر دارد)» این فشار را بر مسئولان بیشتر کنند. 

در این فرایند و موج های بعدی دعوت به تسری ارسال نامه به سامانه های ارتباطی دولت و حتی  دفتر مقام معظم رهبری  توصیه و آدرس و کدپستی این مراکز نیز منتشر شده است.

این سایت همچنین نظر خواهی از مخاطبان(که البته خود عمده سهامداران پدیده  هستند) درباره  قیمت پیشنهادی سهام این شرکت مطرح و ارقام عجیب و غریبی نیز ذکر شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن