دیدبان

نماینده بغدادی در الانبار کشته شد

نماینده بغدادی در الانبار کشته شد

به گزارش دیدبان به نقل از العالم، سومریه نیوز روز شنبه به نقل از بیانیه دفتر اطلاعات جنگی عراق اعلام کرد: نیروی هوایی ارتش عراق با هماهنگی وزارت کشور ضربات سنگینی به داعش وارد کرد و تعدادی از نیروهای انتحاری این گروه تروریستی را از پا درآورد، و چند مخفیگاه و محل بمب گذاری خودرو را منهدم کرد.
حمله نیروی هوایی ارتش عراق به محل تجمع اعضای ارشد داعش در یکی از شهرهای الانبار باعث وقوع انفجار مهیب در این محل و کشته شدن ۲۰ تروریست و مجروحیت ۵ تروریست دیگر شد که علت آن انفجار کمربندهای انفجاری و بمب های موجود در محل مذکور بود .
در این بیانیه آمده است : " ابو اسامه العزاوی " که از سوی ابوبکر البغدادی سرکرده داعش برای شرکت در تجمع اعضای ارشد این گروه تروریستی فرستاده شده بود ، در این حمله هوایی کشته شد.
بیانیه دفتر اطلاعات جنگی حاکیست : " صائب اسماعیل " معروف به ابوانس الحدیثی که افسر ارتش سابق (ارتش صدام معدوم) بود ، " ابوعمر الحردانی " معاون فردی موسوم به حاکم فرات و " ابو انفال " مسئول انتقال خودروهای بمب گذاری شده به شهر حدیثه نیز در این حمله کشته شدند .
دفتر اطلاعات جنگی اعلام کرد : نیروی هوایی همچنین با هماهنگی وزارت کشور عراق یکی از مواضع نیروهای انتحاری داعش را که اخیراً از سوریه به عراق نفوذ کرده بودند ، منهدم کرد که انفجار مهیب ناشی از انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده و بمب های موجود در آن موضع باعث از پا درآمدن ۲۳ انتحاری و مجروحیت تعدادی دیگر شد .
دفتر اطلاعات جنگی از وجود یک تروریست عربستانی در میان تلفات داعش خبر داد و افزود : یک انتحاری عربستانی به نام ابوعائشه الوهیبی و یک تروریست آسیایی در حمله به موضع مذکور کشته شدند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن