دیدبان

غفوری فرد: آمریکایی ها زیر تعهدات خود می زنند

غفوری فرد: آمریکایی ها زیر تعهدات خود می زنند

به گزارش دیدبان به نقل از افکار، دکتر حسن غفوری فرد نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با افکار با اشاره به مذاکران ایران و ۱+۵ در وین و امکان رسیدن به توافق اظهار داشت: ما همه امیدواریم توافق انجام بشود همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما با توافق مخالفتی نداریم .تیم مذاکره کننده بسیار خوب کار کرده و تلاش فراوانی کرده است و جهاد نرمی انجام دادند تا به توافق عزتمندانه و خوب دست یابند.

وی افزود: به نظر من نمی توان با استکبار جهانی به توافق رسید. در این دور از مذاکرات همانگونه که دیدیم آمریکایی ها دبه در آوردند و بنابر این به توافق خوشبین نیستم و امید ندارم که توافق خوبی انجام شود بلکه به احتمال زیاد آمریکا تلاش خواهد کرد بازی را بر هم بزند . آمریکایی ها در موضوع مذاکرات هسته ای اشکال تراشی کرده و می کنند.

غفوری فرد تصریح کرد: بر فرض که به توافق برسند هر دو کشور ایران و آمریکا باید متن توافق را به تصویب مجلس برسانند این مرحله دوم است که ممکن است در این مرحله دچار مشکل شویم زیرا هم ممکن است مجلس شورای اسلامی به توافق رای مثبت ندهد و هم کنگره آمریکا.

وی افزود: توافق اگر هم مورد موافقت مجلس شورای اسلامی ایران و کنگره امریکا قرار گیرد باز هم من شک دارم آمریکایی ها به تعهداتشان عمل کنند زیرا آنها نشان داده اند به قراردادهای اینچنینی و توافقنامه ها پایبند نخواهند بود.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال دخالت در موضوعات داخلی کشور ما هستند و توطئه های فراوانی در این سالها بر علیه ایران درست کرده اند. هنوز کسی حمایت آمریکا از منافقین و فتنه گران در سال ۸۸ را از یاد نبرده است.
وی افزود: ما با تمام توان به دنبال رسیدن به توافق خوب و عزتمندانه هستیم اما باید مراقب توطئه های آمریکایی ها باشیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن