دیدبان

نابغه قرآنی، پیشنهاد ۶ میلیارد تومانی وهابیت را رد کرد

نابغه قرآنی، پیشنهاد ۶ میلیارد تومانی وهابیت را رد کرد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، محمد تقی‌خان نابغه قرآنی جهان اسلام از کشور پاکستان شامگاه دوشنبه ( ۲۳ تیر ) در محفل انس با قران در مسجد جامع روستای ده زیار از توابع بخش چترود با بیان اینکه در زمان حفظ کردن قرآن روزانه ۱۲ ساعت تلاوت قرآن داشته است،اظهار داشت: هر روز قرآن را باز کنید و روز خود را بازیارت قرآن کریم آغاز کنید.

این نابغه قرآنی جهان اسلام خطاب به مردم ایران اسلامی با بیان اینکه قدر نعمت های کشورتان را بدانید، گفت: خداوند زیباترین رهبر دنیا را به شما داده است و اگر تنها عکس دیگر رهبران دنیا و رهبر خودتان را کنار هم بگذارید و مشاهده کنید، خواهید دید که عکس رهبر شما نورافشانی می کند.

این نابغه قرآنی جهان اسلام با اشاره به اینکه برای رضای خدا و حضرت محمد و آل محمد (ص) حافظ کل قرآن شدم، افزود: خداوند نعمت‌های فراوانی به ما داده است ولی وقتی غرق در آنها می شویم خدا را فراموش می‌کنیم.

وی ادامه داد: نعمت داشتن پدر و مادر از نعمت های بزرگی است که نصیب هرکس نمی شود و من قرآن کریم را حفظ کردم تا روح پدرم را شاد کنم.

محمد تقی خان با بیان اینکه از همان ابتدا ثواب فعالیت های قرآنی خودم را به روح پدرم تقدیم کردم، خاطرنشان کرد: احترام به پدر و مادر رمز موفقیت من است.

وی در توصیه به حاضرین در محفل انس با قرآن افزایش حافظین قرآنی در جهان را آرزوی خود دانست و با اشاره به اینکه یک پدر و مادر وقتی می خواهند به فرزندشان دفتر نقاشی بدهند یک‌عدد پاک کن هم می دهند که اگر اشتباهی کردیم بتوانیم آن را از دفترمان پاک کنیم، گفت: خداوند نیز وقتی ما را خلق کرد برای پاک کردن اشتباهات ما در دنیا توبه را آورده است پس بیایید در این ماه مبارک رمضان از خداوند بخواهیم ما را ببخشد و توبه کنیم.

این نابغه قرآنی و شیعه جهان اسلام با اشاره به اینکه از طرف وهابیت به او پیشنهاد شده است تا در ازای دریافت مبلغ ۶ میلیارد تومان شیعه بودن خود را انکار کنم، خاطرنشان کرد: در پاسخ به این پیشنهاد جواب دادم که من محب علی بن ابی طالب (ع) هستم و عشق به حسین بن علی (ع) را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی‌کنم.

محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) و کانون فرهنگی هنری شهید پوردرانی مسجد جامع روستای ده زیار برگزار شد با قرائت ترتیل جزء بیست و ششم قرآن کریم و سایر برنامه‌های فرهنگی قرآنی همراه بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن