دیدبان

بررسی مشکلات شاندیز و مؤسسه میزان در مجلس

بررسی مشکلات شاندیز و مؤسسه میزان در مجلس

دیدبان: کمیسیونهای تخصصی مجلس بعد از ۲ هفته تعطیلی تابستانی از بعدازظهر یکشنبه آینده جلسات خود را از سر می گیرند.

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، هشت وزیر در شش کمیسیون تخصصی مجلس حاضر می شوند.

فرهادی در کمیسیون آموزش و تحقیقات

محمد فرهادی وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری روز یکشنبه به منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجویان مقطع دکتری در سال تحصیلی جدید در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می شود.

البته این وزیر بعدازظهر سه شنبه هم به این کمیسیون می رود تا با اعضای کمیسیون به منظور اجرائی نمودن بیانات و منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاههای کشور در سیزدهم تیر امسال، جلسه هم اندیشی داشته باشد و سپس به سؤال سید محمود نبویان به نمایندگی از ۱۶ نفر، سوال عبدالله سامری و سوال محمود نگهبان سلامی پاسخ می دهد.


بررسی مشکلات شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان با حضور پورمحمدی

مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری بعدازظهر سه شنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر می شود تا در خصوص مسائل و مشکلات شرکت پدیده شاندیز و مؤسسه مالی و اعتباری میزان بحث و تبادل نظر کنند.

پاسخگویی طیب نیا به ۱۵ سوال در کمیسیون اقتصادی

پاسخگویی به سوالات سیدعبدالکریم هاشمی و ابوالقاسم جراره نمایندگان میناب و بندرعباس، محمد دهقان و ضرغام صادقی نمایندگان چناران و شیراز، منصور حقیقت پور نماینده اردبیل، چهار سوال مصطفی افضلی فرد نماینده اردبیل، ۲ سوال علی کائیدی نماینده پلدختر، محمد دامادی نماینده ساری، غلامرضا اسداللهی نماینده تربت جام، نوذر شفیعی نماینده ممسنی، سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد، ابوذر ندیمی نماینده لاهیجان و یونس اسدی نماینده مشکین شهر از سوی علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در دستور کار بعدازظهر سه شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.


ربیعی در کمیسیون بهداشت و درمان

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت ارائه گزارش درخصوص نحوه خرید خدمت از مراکز درمانی و بیمارستانهای دولتی در شهرهایی که سازمان تأمین اجتماعی فاقد مراکز درمانی می باشد و آخرین وضعیت پرداخت بدهی مراکز درمانی و بیمارستانهای دولتی توسط سازمانهای بیمه‌گر بعدازظهر سه شنبه به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود.


نعمت زاده و سوال ۱۰ نماینده در کمیسیون صنایع و معادن

بعدازظهر سه شنبه محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می رود تا به سوالات ابراهیم کارخانه نماینده همدان و فامنین،علی‌محمد احمدی نماینده دهلران، آبدانان و دره‌شهر، سالار مرادی نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره، محسن بیگلری، نماینده سقز و بانه، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور، عباس رجائی نماینده اراک و کمیجان و خنداب، محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق، حسین دهدشتی نماینده آبادان، ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد و دوره و نوذر شفیعی نماینده ممسنی و رستم پاسخ دهد.


گودرزی و آخوندی در کمیسیون عمران

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعدازظهر سه شنبه جهت پاسخگویی به سوال جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر در کمیسیون عمران مجلس حاضر می شود.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این روز جهت ارائه گزارش عملکرد و برنامه وزارتخانه در حوزه زمین و مسکن به کمیسیون مذکور می رود.


آخوندی همچنین به سؤالات سیدشکرخداموسوی نماینده اهواز، یعقوب جدگال نماینده چابهار، مهدی دواتگری نماینده مراغه، علی ایرانپور نماینده مبارکه، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده تربت جام، جبارکوچکی‌نژاد نماینده رشت، محمدحسن آصفری نماینده اراک، محسن بیگلری نماینده سقز، محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان پاسخ خواهد داد.

بررسی منابع آب کشور با حضور چیت چیان

حمید چیت چیان وزیر نیرو بعدازظهر سه شنبه جهت بررسی منابع آب کشور و آخرین وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاها به کمیسیون انرژی مجلس می رود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن