دیدبان

مدیرعامل دومین شرکت فولاد ایران کیست؟+ اسناد

مدیرعامل دومین شرکت فولاد ایران کیست؟+ اسناد

دیدبان: در انتصابی عجیب، رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه حامی شیخ حسن روحانی در استان اصفهان به سمت مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیرشرکت فولاد هرمزگان منصوب شد!

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی خیبرآنلاین، در شرایطی که افکار عمومی و رسانه ها سرگرم مذاکرات پرحرف و حدیث هسته ای بودند، خبری صنعتی منتشر شد که طی انتصابی، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت فولاد هرمزگان منصوب شدند.

براساس این گزارش، اعضای جدید هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان عبارتند از:

1- بهرام سبحانی (رییس هیات مدیره)
2- فرزاد ارزانی (نایب رییس هیات مدیره)
3- امیرمسعود هراتیان (مدیرعامل و عضو هیات مدیره)
4- محمود ارباب زاده (عضو هیات مدیره)
5- مهدی تولاییان (عضو هیات مدیره)

 

خبر انتصاب اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در سایت این شرکت
 

درباره انتصاب افراد فوق به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان نکات مهمی مطرح است که در ادامه می آید.

1. امیرمسعود هراتیان، مدیرعامل جدید شرکت فولاد هرمزگان، با حکم محمدباقر نوبخت (دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و سخنگوی کنونی دولت یازدهم) رییس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه (حامی روحانی) در استان اصفهان بود. وی علیرغم سن کمی که دارد، اردیبهشت سال جاری نیز به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه منصوب شده بود.

2. علاوه بر هراتیان، 4 عضو دیگر و جدید هیات مدیره شرکت فولاد هرمزگان در شرکت فولاد مبارکه دارای مسئولیت های ذیل هستند:

- بهرام سبحانی: مدیرعامل
- فرزاد ارزانی: معاونت فناوری
- محمود ارباب زاده: معاونت بهره برداری
- مهدی تولاییان: معاونت خرید

4 عضو هیات مدیره جدید شرکت فولاد هرمزگان در شرکت فولاد مبارکه دارای مسئولیت رسمی هستند
 

حضور افراد فوق الذکر که همگی در کمیته مدیریت شرکت فولاد مبارکه دارای مسئولیت رسمی هستند، به عنوان اعضای هیات مدیره جدید شرکت فولاد هرمزگان تامل برانگیز است.

درباره وضعیت شرکت فولاد هرمزگان، دارایی های آن، مسایل مالی و چرایی حساسیت نسبت به انتصابات فوق، نکات موثر و قابل توجهی است.

طرح فولاد هرمزگان جنوب در 15 اسفند 1389 نقدا توسط شرکت فولاد مبارکه از ایمیدرو خریداری شد. فولاد هرمزگان با سرمایه 15000 میلیارد ریال از لحاظ میزان سرمایه بعد از فولاد مبارکه دومین شرکت بزرگ فولادی کشور است. همچنین این شرکت بزرگترین شرکت فولادی فرابورس ایران است. براساس آخرین صورت‌های مالی شرکت (صورت‌های مالی میان دوره 9 ماهه سال 1393) میزان دارایی های شرکت حدود 26.677 میلیارد ریال است.


شرکت فولاد هرمزگان یکی از شرکت های فرعی شرکت فولاد مبارکه است (خبر سایت فولاد مبارکه)

 

با این حساب، از این شرکت به عنوان یکی از گلوگاه های مهم اقتصادی و صنعتی کشور نام برده می شود که با توجه به وضعیت آن، به نگرش مدیریتی صنعتی - اقتصادی نیاز دارد نه نگرشی سیاسی - مالی!

لازم به یادآوری است که روحانی، در جریان رقابت های انتخاباتی در سال 92 جهت رسیدن به پست ریاست جمهوری، در تاریخ پنجشنبه 16 خردادماه 92 در برنامه "رویکردها، برنامه ها" که از شبکه 4 سیما پخش شد، وعده داده بود: "در دولت بنده شایسته سالاری حاکم است باید از شایسته ها استفاده کرد متاسفانه طی 8 سال اخیر اتوبوسی رفتند و اتوبوسی آمدند من با این کارها مخالفم. شایسته منتقد بهتر است شایسته ای است که مخالفتش را بیان نکند. به هیچ حزبی تعهدی ندارم، دولت تدبیر و امید فراجناحی خواهد بود و از جناح های مختلف و افرادی که جناح های مختلف دارند، استفاده خواهد کرد"!

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن