دیدبان

دستور مریم رجوی به منافقین درباره مذاکرات!

دستور مریم رجوی به منافقین درباره مذاکرات!

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، سرکرده گروهک تروریستی منافقین به معدود هواداران خود دستور داده است که به دلیل برخی ملاحظات امنیتی و ضایع شدن چند باره در دوره های پیشین مذاکرات، حضور پررنگی در مقابل هتل محل برگزاری مذاکرت هسته ای ایران و اعضای ۱+۵ نداشته باشند.

 مهره های منافقین که در ادوار قبلی مذاکرات هسته ای با تعدادی انگشت شمار، ولی به صورت مستمر در مقابل هتل کوبورگ حضور پیدا می کردند، تا این لحظه که ۹ روز از مذاکرات می گذرد، حضوری در محل مذاکرات هسته ای نداشته اند.

یک منبع آگاه در این خصوص اعلام کرد که برگزاری دادگاه مهدی ابریشم چی یکی از سرکردگان مهم گروهک تروریستی منافقین به جرم فساد و پولشویی، قرار گرفتن مجدد منافقین در لیست گروه های تروریستی اروپا و ایجاد محدودیت های امنیتی تازه برای مهره های نفاق سبب شده است تا مریم رجوی به مهره های انگشت شمار خود فرمان عقبگرد دهد. وی از اعضای گروهک نفاق خواسته است تا این بار بر خلاف دفعات گذشته خود را کمتر در معرض دید دوربین های تلویزیونی یا پلیس اتریش قرار دهند.

بر این اساس؛ البته ممکن است تنها در روز پایانی مذاکرات، منافقین تجمعی بی سر و صدا و چند نفره در مقابل هتل کوبورگ داشته باشند تا مثلا مانع از انعکاس وضعیت آشفته و رو به اضمحلال درونی خود شوند.

علاوه بر این موارد، دو گزارش دروغین اخیر منافقین در خصوص فعالیت های هسته ای ایران که حتی از سوی منابع رسمی غربی نیز تکذیب شد، منجر به انزوای بیشتر اعضای گروهک نفاق در بین حامیان غربی آنها شده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن