دیدبان

فانی مقبولیتی بین فرهنگیان ندارد

فانی مقبولیتی بین فرهنگیان ندارد

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس در موافقت با استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: هیچ یک از فرهنگیان و معلمان از هر سلیقه سیاسی از جمله اصلاح‌طلبان، اصولگرایان، اعتدالگرایان دوست ندارند وزیری سست و ناکارآمد داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمتر فرهنگی و معلمی را دیدم که از وزیر رضایت داشته باشد، افزود: در چنین شرایطی در کشورهای دیگر شخص وزیر از سمت خود استعفا می‌دهد اما در کشور ما مسئولان دو دستی به میزهای مدیریت چسبیده‌اند.

نماینده مردم زنجان و طارم با بیان اینکه برخی به ما می‌گویند استیضاح وزیر به مصلحت نبوده و نیست، تاکید کرد: چه مصلحتی بالاتر از معلمان و فرهنگیان؟ چرا همه مسائل را سیاسی می‌کنید؟ آقای فانی شاید برای شغل مشاوری بهترین فرد باشد اما مدیر اجرایی خوبی نیست درحالی که هیچ محبوبیت و مقبولیتی در بین فرهنگیان ندارند.

علیمردانی خطاب به وزیر تصریح کرد: شما تیمی را جمع کردید و بر سر کار گذاشتید که حتی نمی‌توانند خودشان را حرکت دهند، این افراد چطور می‌توانند تحرک و شادابی که لازمه این وزارتخانه است را ایجاد کنند؟

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش نه تنها تحرک ایجاد نشده بلکه سستی و ناکارآمدی موج می‌زند، افزود: به آقای روحانی می‌گویم که بارها اعلام کردند ا ین دولت فراجناحی است. آیا اطلاع دارند که در آموزش و پرورش چه خبر است؟ آموزش و پرورش را نمی‌توان حزبی اداره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم ادامه داد: هر کس که در ستادهای انتخاباتی آقای روحانی بوده در آموزش و پرورش پستی گرفته است و این یعنی باندبازی و حذف نخبگان از مدیریت کشور و همین اقدام موجب تبعیض و بی‌عدالتی بین فرهنگیان شده است.

علیمردانی تاکید کرد: برای انتخابات اسفند ماه نگرانیم که ستادهای کل آموزش و پرورش در استان‌ها تبدیل به ستادهای انتخاباتی افراد خاصی شود.

وی با بیان اینکه فانی، اشرافی به مدیران زیرمجموعه خود ندارد، گفت: بسیاری از مدیران وی سیاسی هستند و سیاست‌بازی می‌کنند که برای روشن شدن این موضوع می‌توان به استعفای مدیران کل آموزش و پرورش برای حضور در انتخابات اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: چه گام‌هایی را برای اجرایی شدن سند تحول برداشتید؟ بچه‌های مردم در برخی مدارس دچار سوءتغذیه شده‌اند بنابراین از شما خواهش می‌کنم خودتان استعفا دهید.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن