دیدبان

مهدی هاشمی مجرم است و تفاوتی با دیگر مجرمان ندارد

مهدی هاشمی مجرم است و تفاوتی با دیگر مجرمان ندارد

دیدبان: منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با افکارنیوز در مورد سخنان اخیر عفت مرعشی درباره حکم مهدی هاشمی گفت: لطمه ای که امروز در کشور خورده ایم به خاطر فراموشی اخلاق است متاسفانه ادب و اخلاق در جامعه امروز گم و فراموش شده است.

وی افزود: ما باید به رقیب و حتی دشمن خود احترام بگذاریم . امام خمینی آیا به آمریکایی ها حرف زشت و نا مربوطی زد؟ تنها فرمود شیطان بزرگ. آن مرد بزرگ هیچاه نا سزا و یا فحشی نداد.

این عضو کمیسون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: من قبل از اینکه حکم آقای مهدی هاشمی صادر شود اظهار نظری نکردم و گفتم پیش داوری نکنیم اما وقتی قاضی می گوید ایشان مجرم است چرا باید دفاع کنند.ایشان مجرم هستند و مجرم مجرم است و تفاوتی هم ندارد.

وی افزود: این صحبت های خانم مرعشی کار خوبی نبوده و باید به حکم دادگاه و قاضی احترام بگذارند . انتقادات در جامعه باید درست باشد و عبارات درست و با ادب در ادبیات استفاده کرد تا بتوانیم در سایه اخلاق کشور را به جلو برد و متاسفانه این مساله در کشور فراموش شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: پیشنهاد می کنم به خانواده آقای هاشمی رفسنجانی و شخص آقای هاشمی که اخیرا نیز در مورد دولت نهم و دهم عباراتی را به کار بردند که صحبت های خوبی نبود زیرا همه دولت ها برای کشور زحمت کشیده اند و همه دولتها اشکالات و محاسنی داشتند . نه معایب را باید انکار کرد و نه محاسن را نا دیده گرفت. باید در مقابل رقیب خود عادلانه رفتار کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن