دیدبان

فروش ساختمان سوهانک به قیمت کارشناسی

فروش ساختمان سوهانک به قیمت کارشناسی

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه بیست و هشتمین جشن گلریزان ستاد دیه کشور در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد ۱ میلیون ۸۰۰ هزار خانواده را تحت سرپرستی دارد که عددی حدود ۴ میلیون مددجو می‌شود.

وی افزود: ما در جایی به مسئولان عالی دستگاه قضایی کشور اعم از آیت الله آملی لاریجانی و حجت الاسلام اژه‌ای این موضوع را متذکر شدیم که هر زندانی که به زندان می‌رود خانواده‌اش مشتری کمیته امداد می‌شود.

فتاح گفت: این چرخه دارای اشکال است که ما فردی را به زندان می‌اندازیم تا تحمل کیفر کند اما از آن طرف خانواده‌اش را مشتری امداد می‌کنیم و به آنها کمک هزینه می‌دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین در پاسخ به این سوال که فروش ساختمان سوهانک در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: کارهای فروش این مجموعه در حال انجام است.

فتاح تأکید کرد: به طور قطع سوهانک به قیمتی که کارشناسی رسمی دادگستری اعلام کند فروخته خواهد شد و ملک بعدی امداد هم با قیمت کارشناسی خریداری می‌شود تا هیچ حرف و حدیثی در رابطه با آن وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر چندین پیشنهاد برای خرید سوهانک وجود دارد اما همه در حال بررسی است گفت: اینکه برخی اعداد و ارقامی را مطرح می‌کنند کاری اشتباه است زیرا در اذهان عمومی مطلبی خلاف واقع و اشتباه را نقش می‌بندند.

وی همچنین درباره رقمی که امداد از محل کمک‌های مردمی جمع آوری و بین مددجویان پخش می‌کند نیز گفت: معمولا ۵۰ درصد کمک‌هایی که به مددجویان می‌شود از محل کمک‌های مردمی و ۵۰ درصد دیگر آن از محل بودجه تعیین شده دولتی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن