دیدبان

ازدواج جوانان هم به تحریم گره خورد

ازدواج جوانان هم به تحریم گره خورد

به گزارش دیدبان، فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان راز و جرگلان از توابع استان خراسان شمالی نوشت: حجت‌الاسلام علی یونسی در جمع مردم بخش مرزی جرگلان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی مردم را باور نداشتند و حضور مردم در عرصه‌ها به‌ویژه در جنگ تحمیلی که همه کشورهای غربی از عراق حمایت می‌کردند، نمود یافت.

وی افزود: هر ایرانی از حقوق برابر برخوردار است و قومیت، مذهب، زبان، دین و دوری از مرکز هیچ نقشی در ایجاد تمایز در بین شهروندان ندارد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای انجام شده از سوی تیم هسته‌ای کشور، اظهار کرد: شدیدترین مخالفت‌ها در به نتیجه نرسیدن مذاکرات از سوی رژیم غاصب رژیم صهیونیستی و عربستان صورت می‌گیرد.

وی گفت: دولت روحانی وظیفه خود می‌داند که خدمت کند، اکنون کشور از بیکاری رنج می‌برد، جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شده و کارهای عمرانی نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب گفت: مردم راز و جرگلان با وجود قومیت‌های مختلف با وحدت و رفاقت و مهربانی زندگی می‌کنند و این نعمت بزرگی است و به طور قطع هر نوع سخن و رفتاری که این وحدت را به هم بزند، اعمال شیطانی است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن