دیدبان

فرزند سید حسن: حامی جنبش سبزم و مطیع رهبری‌!

فرزند سید حسن: حامی جنبش سبزم و مطیع رهبری‌!

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام سید حسن خمینی، همزمان با ۲۲ خرداد، سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دهم و با اشاره به اتفاقات سال ۸۸، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «۲۲ خرداد؛ رویش ناگزیر جوانه های سبز...»

البته این پست فرزند حجت الاسلام سید حسن خمینی از سوی کاربران اینستاگرام بدون واکنش نبود. بسیاری از کاربران در ذیل پست اقدام به انتشار کامنت در مخالفت با نظر وی نمودند.

اما سعید ساداتی یکی از کاربران اینستاگرام، با انتشار تصویری از پست فرزند حجت الاسلام خمینی و در انتقاد به وی نوشت: «خدا را شکر که ولایت فقیه موروثی نبود!!! اگر آقا سید حسن را انقلابی و ولایتمدار و ... بدانیم، با جشن تولد جنبش سبز در پیج رسمی فرزند ایشان چه کنیم!!! عاقلان دانند...»

جالب توجه، پاسخ فرزند سید حسن خمینی به این پست است. وی در واکنش به این انتقاد و در ذیل پست مندرجه می نویسد: «ممنون که لطف کردید و انتقاد کردین، آرزوی من هم مانند شما حفظ ولایت فقیه و قدم برداشتن در راه و آرمان های امام هست، من هم مطیع رهبریم و شاید دوستدار بعضی از اصلاح طلبان، تفاوت راه داریم ولی هدف یکی است، خوشحالم عزیزانی چون شما در این فضای مجازی هستند و گاهی با انتقادها و رهنمودها متذکر می شوند، خدا ان شالله هدایتم کنه. باز هم ممنون از محبتتون»

سعید ساداتی نیز در پاسخ به فرزند سید حسن خمینی می نویسد: «سلام برادر خوبم. بحث بر سر ولایت فقیه شد. از صمیم قلب خوشحالم که از شما میشنوم مطیع رهبرید و آروزی حفظ ولایت فقیه رو دارید سید جان، اما شما سالروز جنبشی رو جشن گرفتی و گرامی داشتی که "مرگ بر اصل ولایت فقیه" جز شعارهایش اصلیش بود و چندین شعار و سند دیگه که خط و مشی جنبش مذکور رو عیان می کنه. به نظرت ما با این تناقض حرف و عمل چه کنیم برادر؟»

 

اما فرزند حجت الاسلام سید حسن خمینی، این بار از پاسخ به یک سوال منطقی سرباز زد و حاضر به پاسخگویی به این سوال که «فردی که مدعی است تابع ولایت فقیه است، چگونه شعارهای ضدانقلابی و ضد ولایت فقیه حامیان جنبش سبز را ندیده است» نشد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن