دیدبان

لیبرمن:حماس را باید نابود کرد

لیبرمن:حماس را باید نابود کرد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه این رژیم اقدامات لازم برای متوقف ساختن ایران از دستیابی به بمب هسته‌ای را در دستور کار قرار نخواهد داد.

آویدگور لیبرمن، وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی و از متحدان سابق نخست‌وزیر این رژیم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو زمان مواجهه با موضوع ایران تنها شعار می‌دهد اما مشخص است که به انجام آنچه برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نیاز است، هیچ تمایلی ندارد.

وی که از ائتلاف با نتانیاهو در کابینه جدید رژیم صهیونیستی امتناع کرده است در ادامه کابینه جدید این رژیم را به توافق خاموش با حماس برای بازسازی زیرساختهای نظامی این گروه در غزه متهم کرد.

آویدگور لیبرمن افزود: تنها چیزی که او به آن علاقمند است ادامه حیات سیاسی خود است. او همیشه از هرچیزی می‌ترسد... درگیر کردن افکار وی بسیاری راحت است... کسی نمی‌خواهد قدرت را از او بگیرد. در ائتلاف پیشین او بدون هیچ دلیل مناسبی اقدام به انحلال کنست کرد. او از یک پارانویای سیاسی رنج می‌برد.

لیبرمن در ادامه از موضوع توقف ساخت‌وسازها در مناطق فلسطینی استقبال کرد اما درعین حال عدم ساخت‌وساز در مناطق یهودی‌نشین را مورد انتقاد قرار داد.

وی در پایان بار دیگر ایران را به تلاش برای نابودی اسرائیل متهم کرد و گفت: ایرانی‌ها لحظه‌ای آرام نخواهند نشست. هدف نابودی اسرائیل است. آنها آشکارا به این مسئله اذعان دارند. در دوره روحانی هر هفته این موضوع را تکرار می‌کنند. بسیار دردناک است که کشورهای دنیا به دنبال حفظ رابطه دیپلماتیک و دستیابی به توافق با کشوری هستند که سیاست رسمی آن نابودی اسرائیل است. آنها می‌دانند درحال امضاء توافق با کشوری هستند که آشکارا هدفش را نابودی موجودیت اسرائیل اعلام کرده است.

لیبرمن حماس را به نابودی تهدید کرد

وزیر خاجه سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار نابودی جنبش حماس در واکنش به شلیک موشک از غزه به جنوب سرزمین اشغالی شد.

آویگدور لیبرمن در مصاحبه با کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که تهدیدها علیه اسرائیلی ها همچنان ادامه دارد و این تهدیدها باعث شده است که ساکنان جنوب سرزمین اشغالی زندگی طبیعی نداشته باشند.

لیبرمن تصریح کرد که ما نیاز به بمباران پایگاه های خالی نداریم بلکه به طرحی برای پایان دادن به حکومت موجود در غزه نیاز داریم.

بر اساس این گزارش، شب گذشته نیز آژیرهای خطر در جنوب سرزمین اشغالی به صدا درآمد.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم گزارش داد که سقوط هیچ گونه راکتی در داخل اراضی اشغالی رصد نشده است و آژیرهای خطر در دو منطقه عسقلان و لاخیش به دلیل تلاش ناکام گروه ها برای شلیک موشک از نوار غزه، به صدا درآمدند.

این در حالی است که یکشنبه گذشته نیز جنگنده های رژیم صهیونیستی به بهانه پاسخ به حملات موشکی از غزه، چندین موشک به پایگاه نظامی «فلسطین» وابسته به گردان های القسام در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه شلیک کردند که البته در این حملات آسیبی به کسی نرسید.

بر اساس این گزارش، در این بمباران خسارت هایی به تعدادی از خانه های فلسطینیان که در نزدیکی این پایگاه واقع شده اند، وارد آمد.

پیش از این یک تشکیلات جهادی ناشناخته به نام «گردان شهید عمر حدید- بیت المقدس» در بیانیه ای اعلام کرد که به آتش بس امضا شده بین حماس و رژیم صهیونیستی پایبند نیست و به موشکباران سرزمین اشغالی ادامه خواهد داد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن