دیدبان

عاقبت عشق به سلفی: از زندان تا مرگ!

عاقبت عشق به سلفی: از زندان تا مرگ!

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، عشق سلفی کار دست یک دختر جوان داد و او را تا دم مرگ برد. دختر ۲۱ ساله روسی پس از آن که می خواست با اسلحه ی روی شقیقه اش سلفی بگیرد به اشتباه دست خود را روی ماشه فشار داد و در اثر شلیک گلوله، به شدت مجروح شد.این دختر جوان که قصد داشت در محل کار خود سلفی بگیرد، اسلحه را از نگهبان قرض گرفته بود و پس از آن که به خود شلیک کرد به سرعت به بیمارستانی در مسکو منتقل شد.حال این دختر ۲۱ ساله وخیم گزارش شده است.
البته عشق به سلفی این دختر جوان تنها خودش را به دردسر نینداخت چرا که صاحب اسلحه نیز به خاطر سپردن اسلحه به وی، تا شش ماه به زندان خواهد افتاد.طبق قانون روسیه اسلحه گرم نباید در دست کسانی قرار گیرد که مجاز به استفاده از آن نیستند.

همین چند روز پیش بود که یک جوان ۲۱ ساله سنگاپوری نیز، در حال سلفی گرفتن بر روی یک صخره تعادل خود را از دست داد و با سقوط در دریا جان خود را از دست داد.
با توجه به این حوادث سلفی را می توان کم کم جزو کارهای حادسه ساز تلقی کرد چرا که یک هفته پیش نیز جوانی رومانیایی که قصد داشت همراه با دوستش بر روی قطار سلفی بگیرد طعمه مرگ شد.در آن حادثه پای آنای ۱۸ ساله به سیم برقی با ۲۷ هزار ولت قدرت برخورد کرد و موجب مرگ وی شد.

ماجراهای سلفی به اینجا ختم نمی شود چرا که برخی از موزه ها و گالری های خارجی به دلیل کثرت سلفی گرفتن، انجام این کار را ممنوع کرده اند. تازه ترین مورد، به گالری ملی انگلیس مربوط می شود که به خاطر ایجاد خطر برای محصولات هنری و به منظور جلوگیری از صدمه دیدن این محصولات، سلفی گرفتن را ممنوع اعلام کرده اند.
موزه هنر مدرن نیویورک و موزه اسمیتسونیان از دیگر مکان هایی هستند که سلفی گرفتن را ممنوع اعلام کرده اند. همین هفته پیش بود که دو توریست آمریکایی به جرم نوشتن بر روی لوحی ۲۰۰۰ ساله و سلفی گرفتن با آن توسط پلیس دستگیر شدند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران