دیدبان

دفاع تمام قد احمدی‌نژاد از بقایی

دفاع تمام قد احمدی‌نژاد از بقایی

به گزارش دیدبان به نقل از افکارنیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«ملت بزرگوار ایران »

با سلام و آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت آحاد مردم فهیم و خبیر ایران عزیز، در ارتباط با دستگیری جناب آقای حمید بقایی معاون محترم اجرایی رییس جمهور در دولت دهم نکاتی را به شرح زیر اعلام می‌دارد.

۱- جناب آقای حمید بقایی فردی مومن، انقلابی و کاملا پاک‌دست است و در تمام عمر پربرکت خود، خدمتگذاری صدیق و بی منت برای کشور، مردم و انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

۲- مقایسه نحوه برخورد با ایشان و دیگران نشان‌دهنده آن است که رفتار با آقای بقایی تا چه میزان از ضوابط و مبانی حقوقی برخوردار بوده است.

برخلاف فتوای صریح مقام معظم رهبری و قوانین و مقررات حاکم، یک مقام مسئول در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از فردی دستگیر شده، نام می‌برد و علاوه بر آن، از بیان اتهام وی اجتناب می‌کند و فرصت‌طلبان با استفاده شرایط، انواع اتهامات کذب و ناجوانمردانه را نثار کسی می‌کنند که در حبس است و امکان پاسخگویی و دفاع از خود را ندارد، در حالی که مستند به مبانی حقوقی و اخلاقی، در فرایند اطلاع‌رسانی، باید عکس آن عمل شود.

۳- لازم به تاکید نیست که مسئولیت حفظ سلامت آقای بقایی و فراهم آوردن فرصت بایسته و شایسته برای استفاده ایشان از تمام حقوق قانونی و شهروندی خود، بر عهده مسئولان ذیربط است.

۴- رییس جمهور دوره‌های نهم و دهم براساس مبانی اخلاقی و انسانی، دفاع از حق و حقیقت را وظیفه خود می‌داند و به طور قاطع از پاکی، پاک‌دستی و حقانیت جناب آقای بقایی تا آخر دفاع خواهد کرد.

از خداوند منان سلامتی و عزت ملت ایران و رهبری معظم انقلاب و توفیق همگان را در جلب رضای الهی و رعایت قوانین و حقوق مردم از سوی مسئولان ذیربط را مسئلت داریم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن