دیدبان

مجمع یکتا ربطی به احمدی‌نژاد ندارد

مجمع یکتا ربطی به احمدی‌نژاد ندارد

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، در پی انتشار خبر راه‌اندازی مجمع یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی از سوی برخی وزرا و معاونان احمدی نژاد، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن تائید این خبر گفت: مجمع یکتا در حقیقت برای بررسی و گزارش مشکلات کشور به صورت شفاف در موضوعات سیاست خارجی، داخلی، اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی به مسئولان تشکیل شده است.

وی افزود: اعضای حاضر در این جبهه متشکل از برخی وزرای دولت نهم و دهم ، نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی کشور هستند.

معاون رئیس‌جمهور سابق تصریح کرد: مجمع یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی به دنبال این است تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود کارشناسان و مسئولان اجرایی دولت قبل پیشنهاداتی را برای رفع مشکلات و معضلات پیش‌روی کشور ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بحث انتخابات مجلس تنها یکی از موضوعات پیش‌روی این مجمع خواهد بود افزود: اعضای این مجمع از ابتدای تشکیل آن به دنبال همفکری و کارکردن برای تعالی کشور و کارهای کلان نظام بودند.

عباسی درباره ارتباط این مجمع با آقای احمدی‌نژاد و اینکه برخی‌ها اعضای یکتا را مخالفین رئیس دولت نهم و دهم می‌دانند تصریح کرد: مخالفت در اینجا معنی نمی‌دهد بلکه این مجمع به صورت جداگانه فعالیت‌های خودش را دنبال می‌کند و احمدی‌نژاد هم افراد و ساز و کار خودش را دارد.

وی با بیان اینکه این شورا تنها توسط سخنگو مواضع خود را اعلام خواهد کرد گفت: مجمع رئیس مشخصی ندارد بلکه توسط همه اعضا اداره می‌شود، اینکه گفته می‌شود آقای نجار رئیس آن بوده اشتباه است چون ایشان به دلیل داشتن درجه نظامی نمی‌توانند مسئولیت یک جبهه سیاسی را بر عهده بگیرند این جبهه تنها سخنگو دارد.

عضو مجمع یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: گزینه‌هایی برای سخنگویی این جبهه مطرح شده ولی هنوز سخنگو قطعی نیست و دوره ای تغییر خواهد کرد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن