دیدبان

تعیین رابط استانی احمدی نژاد در جلسات وحدت

تعیین رابط استانی احمدی نژاد در جلسات وحدت

دیدبان: رابط استانی و نماینده احمدی نژاد در جلسات موسوم به وحدت حجت الاسلام تقوی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، در حال حاضر دو جریان از اصولگرایی جلسات مستمری را برای وحدت برقرار کرده اند. یکی «جلسات 60 نفره حجت الاسلام سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت و رییس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه» و دیگری: «سه ضلعی حزب موتلفه، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و گروه جبهه پایداری»

جلسات سه ضلعی اصولگرایان، به طور قاطع مصوب کرده اند که احمدی نژاد و افراد نزدیک به حلقه انحرافی به دلیل عملکرد 8 ساله خود و همچنین عدم تمایل احمدی نژاد به انتساب به اصولگرایی، وی هیچ جایگاهی در میان اصولگرایان ندارد.

در جلسات 60 نفره حجت الاسلام سید رضا تقوی نیز اکثر وزرای احمدی نژاد که به طیف سنتی اصولگرایی تمایل دارند(حاجی بابایی، سعیدلو حسینی(وزیر ارشاد)و..) شرکت می کنند که صریحا اظهار می دارند که هیچ ارتباط و نمایندگی از طرف احمدی نژاد ندارند.

از طرفی، مرتضی تمدن استاندار تهران که در اکثر دیدارهای مردمی احمدی نژاد نیز حضور دارد به صورت غیر رسمی نماینده احمدی نژاد در جلسات حجت الاسلام تقوی است. به طوری که افراد وقتی نکته ای راجع به احمدی نژاد دارند آن را خطاب به تمدن مطرح می کنند و اگر فردی در جلسه تعریضی نسبت به رییس جمهور سابق داشته باشد، تمدن پاسخ وی را می دهد.

همچنین گفته می شود مرتضی تمدن، مسوول امور استانهای دکتر محمود احمدی نژاد شده است و قرار است ساختمانی مجزا از دفتر ولنجک، در اختیار وی قرار گیرد.

احمدی نژاد خود تمایلی به ورود مستقیم به انتخابات مجلس ندارد و چشم انداز وی انتخابات ریاست جمهوری است. لیکن تیمی متشکل از آقایان مشایی، بقایی، ثمره هاشمی، جوانفکر، تمدن، فقیه، کلهر، حسینی(وزیراقتصاد)، مرادی، موسوی و ... جلسات منظمی دارند و در سطح استانها تشکیلاتی را راه انداختند و مشغول کار برای انتخابات هستند. در 10 الی 15 استان تشکیلات راه انداختند. در هراستان شورای 15 نفره دارند.

یک فرد مطلع در مورد یکی از جلسات احمدی نژاد به پارس گفت: در یکی از جلسات احمدی نژاد، جلسه را طولانی کرد تا مشایی هم به جلسه برسد و در نهایت مشایی می آید و یک روایت برای جمع می خواند و احمدی نژاد هم در همان جلسه دوباره تاکید می کند: «نظر من درباره آقای مشایی همان نظر قبلی است و تغییر نکرده است.»

گفته می شود علاوه بر وزیران متمایل به طیف سنتی اصولگرایان، حجت الاسلام مصلحی و مسعود زریبافان نیز تشکلات مجزایی را برای انتخابات مجلس دهم تدارک دیده اند.

منبع: پارس

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن