دیدبان

حاشیه‌های مراسم رحلت امام‌(ره)+شعار جدید مردم

حاشیه‌های مراسم رحلت امام‌(ره)+شعار جدید مردم

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی امام خامنه‌ای و با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در مرقد مطهر امام خمینی برگزار شد که این مراسم باشکوه با حواشی جالبی نیز همراه بود.

* ساعتی پیش از آغاز مراسم تمام ظرفیت حرم به طور کامل پر شده بود و مکان‌های اطراف مرقد نیز مملو از جمعیت بود؛ پیش از آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم با سر دادن شعارهایی همچون "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، " ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، خود را برای استماع بیانات مقام معظم رهبری آماده کردند.

* مسئولان و مقامات لشکری و کشوری پیش از حضور مقام معظم رهبری در محل برگزاری مراسم حضور یافتند و سران قوا، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر شورای نگهبان و آیت‌الله هاشمی شاهرودی همزمان با مقام معظم رهبری وارد مراحل برگزاری مراسم شدند.

* محمدباقر قالیباف شهردار تهران به هنگام حضور در محل برگزاری مراسم با مسئولان و برخی فرماندهان نظامی خوش و بش کرد و در نهایت در کنار حجت‌الاسلام سید محمود دعایی نشست.

* محمود احمدی‌نژاد نیز وقتی وارد مراسم شد و در کنار حجت‌الاسلام حیدری مصلحی وزیر اطلاعات دولت خود نشست.

* مقام معظم رهبری به هنگام حضور در مراسم با شعارهای متوالی مردم و مسئولان همراه شد که همه آنها با شعارهای چون " لبیک به خامنه‌ای لبیک به حسین است"، " دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست" از ولی امر مسلمین جهان استقبال کردند.

* هنگامی که مقام معظم رهبری از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کردند و فرمودند که باید در مقابله با شیطان بزرگ هوشیار باشیم، حاضران در مراسم به پا خاسته و شعار "بصیرت بصیرت، دولت تدبیر ما" سر دادند.

* رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه نسبت به توطئه‌های آمریکا و همچنین اقداماتی که آمریکایی‌ها علیه ملت ایران انجام داده‌اند، اشاره کردند که این بیانات موجب شد شعار "نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا" در محوطه محل برگزاری مراسم طنین‌انداز شود.

* بعد از پایان بیانات مقام معظم رهبری مردم همچنان با شعارهای متوالی از بیانات ایشان حمایت کردند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن