دیدبان

جدیدترین سلاح تک‌تیرانداز نزاجا+ عکس

 جدیدترین سلاح تک‌تیرانداز نزاجا+ عکس

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش بیت‌المقدس 27 که در 3 منطقه عملیاتی کشور برگزار می‌شود به آخرین تجهیزات و فناوری‌های این نیرو در این رزمایش اشاره کرد و گفت: سلاح تک‌تیرانداز 7.62 میلیمتری (کالیبر ناتو) بی‌ام‌ژ2 با قدرت درگیری 800 متر و برای استفاده از نفرات، تجهیزات و تسلیحات دشمن برای انهدام مواضع دشمن فرضی در رزمایش بیت‌المقدس 27 رونمایی و بکارگیری شده است.
 


 

وی افزود: پهپادهای یگان‌های نیروی زمینی ارتش با قدرت ارتقای بالا و عکسبرداری از مناطق و مواضع دشمن فرضی بلافاصله اطلاعات را در اختیار فرماندهان قرارگاه نیروهای خودی قرار می‌دهند تا یگان‌های خودی را برای مواضع دشمن طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بالگردهای هوانیروز نیز با حضور در منطقه رزمایش با قدرت انبوه آتش بر دشمن فرضی تسلیحات و تجهیزات دشمن فرضی را منهدم کردند و به محاصره یگان‌های خودی در آوردند.

وی گفت: در رزمایش بیت‌المقدس 27، یگان‌های مخابراتی نقش بسزایی را در ارتباط فرمانده با یگان‌های تحت امر برقرار کردند که این از محسنات فنون ارتباطی در این رزمایش بود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران