دیدبان

پیاده‌روی نجف تا کربلا در آستانه نیمه شعبان

پیاده‌روی نجف تا کربلا در آستانه نیمه شعبان

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ،  محمد آقارضی درباره اعزام دانشجویان بار اولی به عتبات عالیات گفت: امسال برای ششمین سال متوالی قرار است بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دانشجو بار اولی به عتبات عالیات اعزام شوند.

مدیر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات ادامه داد: ما هرساله طرحی را مبنی بر اعزام دانشجویانی که تا حالا به کربلا نرفته‌اند را داریم که از این طرح از سال ۸۷ آغاز شده است و تا امسال نیز ادامه دارد.

وی افزود: این اعزام تحت پوشش سازمان حج و زیارت توسط یک مجموعه دانشجویی انجام می‌شود و زائران امام حسین(ع) مسیر از نجف تا کربلا را پیاده‌روی می‌کنند.

آقارضی گفت: این اعزام‌ها در ایام اربعین، عرفه و نیمه‌شعبان انجام می‌شود و تمام دانشجویان کشور نیز می‌توانند در این سفر حضور داشته باشند. این سفر ۱۲ روز به طول می‌انجامد و از هر زائر ۶۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنیم که ۱۰۰ هزار تومان آن به صورت بسته فرهنگی به زائر بازگردانده می‌شود.

مدیر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات با بابیان اینکه زائران نیمه شعبان که متشکل از ۳۰۰ دانشجو است امروز بعداز ظهر از دانشگاه شاهد اعزام می‌شوند، گفت: ثبت‌نام اعزام عرفه تمام شده و ثبت‌نام برای اعزام اربعین نیز از شهریورماه شروع می‌شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران