دیدبان
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

انگشتمان روی ماشه است

انگشتمان روی ماشه است

به گزارش دیدبان به نقل از افکار، سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز در پاسخ سوالی در مورد وضعیت کنونی دفاعی نیروهای مسلح و پیام رزمایش بیت المقدس ۲۷ نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: فرزندان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با روحیه ای بسیار بالا و آمادگی رزمی بسیار بالا در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و این بیانگر آن است که خیال خام تعدی را از دشمنان ما گرفته و دولت و کشورهای همسایه می گوئیم با اتحاد و همدلی با شما آرامش و امنیت در منطقه برقرار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به دشمنان خود در منطقه می گوئیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مرز آمادگی بسیار بالا دست یافته اند و برگزاری این رزمایش ها حاکی از آن است که نیروهای نظامی ایران توان دفاعی بسیار بالایی دارند و می توانند در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی و مقاومت کنند .

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: ما تمامی اتفاقات منطقه را رصد می کنیم و نمیگذاریم هیچ گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

وی تصریح کرد: به مردم ایران می گوئیم فرزندان سربازشان آماده اند و انگشتشان روی ماشه است و اگر تعرضی از سوی دشمنان صورت بگیرد وارد عمل خواهیم شد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن