دیدبان

ارزیابی مشاور روحانی از عملکرد سپاه

ارزیابی مشاور روحانی از عملکرد سپاه

به گزارش دیدبان ، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفتگو با مهر، در آستانه روز پاسدار با اشاره به خدمات سپاه پاسدارن اظهار داشت: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی هرگونه تهدیدی که علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن انجام گیرد، مقابله با آن جزو مأموریت‌های سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از بدو تشکیل تا به امروز در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دفاعی و سازندگی موفق بوده است، گفت: همچنین سپاه در مقابله با دسیسه‌‌ها و توطئه‌ بیگانگان همیشه هوشیار بوده و توانسته است به خوبی از انقلاب و نظام حفاظت کند و امروز علی رغم ناامنی های موجود در کشورهای همسایه، ایران از امنیت کامل برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، یادآور شد: امروز در مقابله با تهدید افراطیون داعش نیروهای سپاه نهایت تلاش خود را انجام می دهند و در مرزهای شرقی و غربی از کشورمان حفاظت می کنند.

اکرمی، همچنین با اشاره به کمک های سپاه پاسداران ایران به کشورهای همسایه در مقابله با ترورسیم گفت: امروز سپاه پاسدارن از عتبات عالیات به خوبی حفاظت می کند و علاوه برآن با مشاوره های نظامی، کشورهای همسایه را برای مقابله با تروریسم و داعش یاری می دهد.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن